Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
In Flamesia vai? En.Tarkoittaako Kimsson tuota videoottia?

Itsehän nukahdin eilen liikennevaloissa rattiin, jännitystä elämään.mjaahas.. Vittu kun vähän ramasee. Nukahdan varmaan rattiin, kun pääsen lähteen täältä helvetin perseestä. Duuni on koirille. Dinho ei ole koira. Dinho on vanha merimies, ihan kuten siinä laulussa. wanhanen.
Juu, en´mä paskaa jauhanu. Viikonlopun festarikeittojen olin siis ollu koko edeltävän yön hereillä kuten tilitin, ja sitten vajaa 10h duunissa. (täällä meinasin kaks kertaa pudota pariin otteeseen tuolilta kun pilkin). Kotimatka oli sitten vähän hasardia puuhaa tosiaan. Ohikulkutiellä sain vielä oltua semiskarppina, mutta matkan edetessä vähän se valveustila alko heiketä. Ruuhka-aikaan yksissä liikennevaloissa oli niin saatanasti autoja, että kesti jotkut kolmet valot ennenku ite alko olla pääsemässä läpi niistä. Siinä odotellessa sitten havahduin ensin siihen että "vittu toi jonohan menee jo tuolla!" ja toisella kertaa kun auto alkoi valumaan eteenpäin omia aikojaan. Oli aika WTF-fiilis. Teiden kunkku olen.Dinho on vanha homomies. Nukahditko siis oikeesti?! ei helvetti..