Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinpä niin, eihän se uni tuu ei.

Täytyy melkeinpä valvoo koko yö koska huomenna pitäis päästä ihmisten aikaan nukkumaan ja sehän ei onnistu jos taas nukkuu yli puolenpäivän.

yötä kaikille.
Onko kukaan töissä, niinkuin minä.?
Ihan jees.

Olisinkin töissä, silloin tässä valvomisessa olisi jotain järkeä... Lomalla vaan tuppaa unirytmi olemaan täysin vituillaan. No illalla sitten nukkumaan

Olisinkin töissä, silloin tässä valvomisessa olisi jotain järkeä... Lomalla vaan tuppaa unirytmi olemaan täysin vituillaan. No illalla sitten nukkumaan

Sanoppa muuta.. Itse heräsin jo 1.38 ja siitä asti tullut valvottua :curs: Lomaa olis seuraavat kaksi viikkoa ja tullut tehtyä pelkkää yötyötä, joten rytmi hieman hakusessa. Jospa sitä ensi yönä sitten nukuttaisi paremmin..

Kiitos Wikke! :) Mä ostin sitten Frödingen pakastekakun itelleni. Josta söin yhden palan ja totesin, että se ei oo mitenkään mieltä ylentävän makuista...
ASD:;:S;:AASD.,

Empä nukkunut sitten silmäystäkään viimeyönä, edessä mielenkiintoinen duunipäivä.

Onko Kimsson sitten vietellyt itseään koko yön?! ei siinä mitään. se on ihan normaalia.
Olenhan mä vietellyt itseänikin, ja oli vielä tosi hyvä settikin. Lähdin hetken mielijohteesta kuitenkin tämän jälkeen erään neitokaisen kanssa cruisailemaan Turun yöhön. :) Nyt vaan painaa jo hiukan luomissa. Kävelen kuin olisin kännissä, horisen päättömiä ja olen aika lukossa kaikinpuolin. Ei paha.

Ja ei, en saanut. :/ Onneksi oli sentään ne hyvät runkut pohjilla.

Olenhan mä vietellyt itseänikin, ja oli vielä tosi hyvä settikin. Lähdin hetken mielijohteesta kuitenkin tämän jälkeen erään neitokaisen kanssa cruisailemaan Turun yöhön. :) Nyt vaan painaa jo hiukan luomissa. Kävelen kuin olisin kännissä, horisen päättömiä ja olen aika lukossa kaikinpuolin. Ei paha.

Ja ei, en saanut. :/ Onneksi oli sentään ne hyvät runkut pohjilla.
Ei tota kukaan usko!! :D

Ei vaine. Hullu mies, naiset vie turmioon.. olen huomannut sen vaikka seurustelenkin.. :david::arvi:

Back
Ylös Bottom