Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fiksu? En todellakaan.
Mitähän sitä tänään tekis...
Mitä hel-vettiä?

niin, heräsin muutaman tunnin päästä nukkumasta bussipysäkillä pää rattia vasten:D
Voi luoja että oli niska kipeä sen jälkeen, asento ei ollut kovin ergonominen.

Tai emäntää? Hyihyi,,

Et kai vaan Fuhrer oo hommannut jostain elämää? :wtf:

Ei pelkoa, töissä ja treenatessa menny kaikki aika vaan. Viime viikolla kävin himassa jopa 3 kertaa+4-6 tunnin yöunet :jahas:

Mites itse?

E: Ei oo kyl emäntääkään, ainakaan vielä.
Perkele pitäs alkaa hakkaa lisää mustetta nahkaan pikkuhiljaa, menny jo ainaki 2kk viimisestä :wtf:

(kyl täs oikeesti alkaa pikku elämänpoikanen potkimaan)

Ei pelkoa, töissä ja treenatessa menny kaikki aika vaan. Viime viikolla kävin himassa jopa 3 kertaa+4-6 tunnin yöunet :jahas:
Oikein. Vielä kun nuo turhat töissä ja himassa käynnit saa karsittua pois niin aika täydelliseltä kuulostaa..

Mites itse?
Mun elämä on ohi joksikin aikaa. Oon vanhempien luona käymässä.

Koskas tuut stadiin ni päästään pitää se kyykky tai veto-sessio?
Mahtaa näyttää hauskalta kun sellanen pitkä iso jykevälihaksinen mies nostaa valtavia rautoja ja vieressä vinkuheinä vikisee kun on pari surkeaa limppua lisätty tankoon. Mutta jos joskus tsäänssi tulee niin mikä ettei..

16.8. oon Stadissa käymässä, mutta silloin en kyllä varmana kyykkää enkä vedä..

Missäpäin nyt meet sit?
Hiukan pohjoisempana.

Huh, aika jännää menoa tuolla liikenteessä nykyään. Nukahdin sitten mm kahdesti samoihin liikennevaloihin.

Mahtaa näyttää hauskalta kun sellanen pitkä iso jykevälihaksinen mies nostaa valtavia rautoja ja vieressä vinkuheinä vikisee kun on pari surkeaa limppua lisätty tankoon. Mutta jos joskus tsäänssi tulee niin mikä ettei..
Niin.. eri asia sit kumpi on kumpi..

16.8. oon Stadissa käymässä, mutta silloin en kyllä varmana kyykkää enkä vedä..

Meneeks tärpätti-linjalle sillon?

Miks sulla preier on joku ränni avatari ?

nukkuakko vaiko ei nukkua? nimittäin yleensä en mee nukkumaan ennen yhtä yöllä ja 4.30 pitäis mennä töihin. :) kai sitä nuorena poikana jaksaa yhen yön valvoo? :evil:

jos kattos Arska maratonin ja ihan väsyneenä töihin, ja sitten kommentoin vaan arska kommenteilla kaikille :D Aim a kap juu idiot!! Ket daun!! Lisen tu mee!

Onneks koht on keskiviikkoooooooooooooo :dance: :hyper: :whip:

Back
Ylös Bottom