Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä hel-vettiä?Ah nyt helpottaa....
Väsyneenä ajaminen on siistiä!
Ajoin kerran 48 tunnin valveillaolon jälkeen hesasta joensuuhun.
noin 300km matkalta ei mitään muistikuvaa :D

Mitä hel-vettiä?
Et kai vaan Fuhrer oo hommannut jostain elämää? :wtf:Nyt on ollu kyl liian pitkään taukoa pakkikselta.
Et kai vaan Fuhrer oo hommannut jostain elämää? :wtf:
Oikein. Vielä kun nuo turhat töissä ja himassa käynnit saa karsittua pois niin aika täydelliseltä kuulostaa..Ei pelkoa, töissä ja treenatessa menny kaikki aika vaan. Viime viikolla kävin himassa jopa 3 kertaa+4-6 tunnin yöunet :jahas:
Mun elämä on ohi joksikin aikaa. Oon vanhempien luona käymässä.Mites itse?
Mahtaa näyttää hauskalta kun sellanen pitkä iso jykevälihaksinen mies nostaa valtavia rautoja ja vieressä vinkuheinä vikisee kun on pari surkeaa limppua lisätty tankoon. Mutta jos joskus tsäänssi tulee niin mikä ettei..Koskas tuut stadiin ni päästään pitää se kyykky tai veto-sessio?
Hiukan pohjoisempana.Missäpäin nyt meet sit?
Niin.. eri asia sit kumpi on kumpi..Mahtaa näyttää hauskalta kun sellanen pitkä iso jykevälihaksinen mies nostaa valtavia rautoja ja vieressä vinkuheinä vikisee kun on pari surkeaa limppua lisätty tankoon. Mutta jos joskus tsäänssi tulee niin mikä ettei..
16.8. oon Stadissa käymässä, mutta silloin en kyllä varmana kyykkää enkä vedä..
Niin. 186 / yli 100 vs 181 / alle 80...Niin.. eri asia sit kumpi on kumpi..
Käyn vähän juoksentelemassa.Meneeks tärpätti-linjalle sillon?
kai sitä nuorena poikana jaksaa yhen yön valvoo? :evil:Onneks koht on keskiviikkoooooooooooooo :dance::whip: