Janpa
päk in pisnes
Mulla ois Wii myytävänä.. 3kk vanha.
Ei Wii mene, pleikka-mies 4ever

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois Wii myytävänä.. 3kk vanha.

Aijaa. :D
Mä olen kiinnostunu venäläisistä postimyyntivaimoista. Tosin, minkähänlaiset niissä on takuut ja palautusehdot?
Huppeli puppeli! :haart:Voi sua apina-papina. <3
Totta. Kohta kylvän 9 kuukauden siemenen ja ostan rivarin Reinzellin naapurista. Ostan samanlaisen koirankin ja annan Reinon käyttää mun tietokonetta, että se pääsee tänne muulloinkin kun töissään. Sit me ollaan kuin veljekset.Dinho on aikuistunut. Se selkeesti paiskoo duunissa hommia eikä perseile enää niin paljoa täällä.
Joo. tuu kajaaniin, maksa huntti ja anna mun astua sun vaimoaOsaako joku asentaa mulle autoon soittimen? Mun pitäis ostaa jotain adapteri johtoja, että saisin ton masiinan kiinni tohon rämään.. vitun vittu.. alko vituttaan ihan vitusti. vitun autot.

Olen siellä tunnin päästä.Joo. tuu kajaaniin, maksa huntti ja anna mun astua sun vaimoa![]()
Nyt kertokaa jotakin mieltä lämmittävää, hajottaa ihan saatanasti. Tästä vielä puuttu se että pleikkarit on täältä aika vitun loppu ja niin joka paikasta...:(
hali 
Alyssa, tuu hieroo mua.
Kebabranskikset, ai saatana <3 Sipulia saatanasti ja pepperonii + tulinen kastike.

Ootko nähny Miehen työn? Silitän sun hiuksia sillai.Okei, jos sä sitten silität mun hiuksia.