Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo.. Olikin aika huono ostos koko kone.

Dinho on aikuistunut. Se selkeesti paiskoo duunissa hommia eikä perseile enää niin paljoa täällä.
Totta. Kohta kylvän 9 kuukauden siemenen ja ostan rivarin Reinzellin naapurista. Ostan samanlaisen koirankin ja annan Reinon käyttää mun tietokonetta, että se pääsee tänne muulloinkin kun töissään. Sit me ollaan kuin veljekset.

Osaako joku asentaa mulle autoon soittimen? Mun pitäis ostaa jotain adapteri johtoja, että saisin ton masiinan kiinni tohon rämään.. vitun vittu.. alko vituttaan ihan vitusti. vitun autot.

Nyt kertokaa jotakin mieltä lämmittävää, hajottaa ihan saatanasti. Tästä vielä puuttu se että pleikkarit on täältä aika vitun loppu ja niin joka paikasta...:(

Nyt kertokaa jotakin mieltä lämmittävää, hajottaa ihan saatanasti. Tästä vielä puuttu se että pleikkarit on täältä aika vitun loppu ja niin joka paikasta...:(

Tässä sulle musiikkia ja :love: hali :)

Kebabranskikset, ai saatana <3 Sipulia saatanasti ja pepperonii + tulinen kastike.

Alyssa mirriäs se vaan haluaa silittää. :rolleyes:

On kyllä tulisinta settiä ikinä vaikka oon habanerojakin popsinu muutaman raakana. Kyllä nyt vuotaa nenä :D

Back
Ylös Bottom