Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on vähän wtf-olo.

Otin äipän 80% suklaalevystä palan ja tämä sitten sano että "niin ku säkin syöt vaan kaikki mun suklaat"... Kilahdin täysin ja sanoin/huusin et "mitä vittuu tää on eka pala minkä oon koskaan ottanu mistään sun vitun suklaasta, vihaan sitä ku sä aina läskistät mua tolleen!" sit heitin suklaapalan äitii päin ja huusin "siin on sun suklaat, en ois halunnutkaan" :D:D

En tajuu miks tein noin :D

:hyper::hyper: ANGST :hyper::hyper: ANGST :hyper::hyper:

Hillot tai murrosikä. Jep jep. :D

Nyt on vähän wtf-olo.

Otin äipän 80% suklaalevystä palan ja tämä sitten sano että "niin ku säkin syöt vaan kaikki mun suklaat"... Kilahdin täysin ja sanoin/huusin et "mitä vittuu tää on eka pala minkä oon koskaan ottanu mistään sun vitun suklaasta, vihaan sitä ku sä aina läskistät mua tolleen!" sit heitin suklaapalan äitii päin ja huusin "siin on sun suklaat, en ois halunnutkaan" :D:D

Ettei vaan olis öljynvaihtoviikot? :D

Onnistun varmaan perumaan vielä.... homoilu on sentään miesten hommaa!

Totta, olet oikeassa. Kunnon homoiluun vaaditaan ÄIJIÄ! Nyt perut kaiken, piekset sen muijan varmuuden vuoksi ja palaat miehiseen lemmenluolaasi.

öö.. koska oot nainen? Tai siis pikkutyttöhän sä viel oot :D

Oon jo aikuinen nainen.

Ettei vaan olis öljynvaihtoviikot? :D

No ei edes ole :|

Nyt repeilen täällä yksikseni tota kilahdusta ja toivon ettei äippä ole vihainen huomenna :D

mitä vittuu!!! Neloselt tuli perhosvaikutus mikä loppu ihan erilailla ku se minkä katoin dvd:ltä joskus muutama vuos sitten :wtf:

E: On muuten loistava leffa, ainoastaan toi happy ending jäi vähän kaivelemaan.

mitä vittuu!!! Neloselt tuli perhosvaikutus mikä loppu ihan erilailla ku se minkä katoin dvd:ltä joskus muutama vuos sitten :wtf:

DVD:llä olis ollu mukana Alt. ending.

Nyt on vähän wtf-olo.

Koska oot nainen.

Loistava leffa, alusta jäi joku 40min välistä vaan. Oli aluksi vähän sekava.

Vähän tahtoo vielä heikottaa vielä viikonloppunen, mutta hauskaa oli:D:D

perskele että oli pieni nainen eilen.. alle 150 senttinen pakosti.. ja pienet kädetki. peukalon pää oli mun pikkurillin pään kokonen.. :D Mut oli siinä kyllä naista silti kerrakseen.. uhkee ja muhkee grrr

Miten se päättyi siinä DVD:llä?

perskele että oli pieni nainen eilen.. alle 150 senttinen pakosti.. ja pienet kädetki. peukalon pää oli mun pikkurillin pään kokonen.. :D Mut oli siinä kyllä naista silti kerrakseen.. uhkee ja muhkee grrr
Saiko se sut tuntemaan itsesi mieheksi, kun tämän pienen rakkauspakkauksen ote ei riittänytkään mahtavan rakkauden valtikkasi ympäri, vaan tarvittii kahden käden tukeva ote peitsestä? ;)

se menee ajassa taaksepäin aina äitinsä kohtuun asti ja hirttää ittensä napanuoraan ja äiti huutaa että "ei taas" tai vastaavaa.. Se oli mun mielest parempi, paljon dramaattisempi.

:hyper: WTF? :wtf:

Löytyy juutuubista.

Mikähän sen mimosan nimi ees oli? En muista kysyneeni.. no onhan noita.

Back
Ylös Bottom