Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on vähän wtf-olo.
Otin äipän 80% suklaalevystä palan ja tämä sitten sano että "niin ku säkin syöt vaan kaikki mun suklaat"... Kilahdin täysin ja sanoin/huusin et "mitä vittuu tää on eka pala minkä oon koskaan ottanu mistään sun vitun suklaasta, vihaan sitä ku sä aina läskistät mua tolleen!" sit heitin suklaapalan äitii päin ja huusin "siin on sun suklaat, en ois halunnutkaan" :D:D
En tajuu miks tein noin :D

ANGST 
ANGST 

Nyt on vähän wtf-olo.
Otin äipän 80% suklaalevystä palan ja tämä sitten sano että "niin ku säkin syöt vaan kaikki mun suklaat"... Kilahdin täysin ja sanoin/huusin et "mitä vittuu tää on eka pala minkä oon koskaan ottanu mistään sun vitun suklaasta, vihaan sitä ku sä aina läskistät mua tolleen!" sit heitin suklaapalan äitii päin ja huusin "siin on sun suklaat, en ois halunnutkaan" :D:D
Onnistun varmaan perumaan vielä.... homoilu on sentään miesten hommaa!
öö.. koska oot nainen? Tai siis pikkutyttöhän sä viel oot :D
Ettei vaan olis öljynvaihtoviikot? :D
DVD:llä olis ollu mukana Alt. ending.mitä vittuu!!! Neloselt tuli perhosvaikutus mikä loppu ihan erilailla ku se minkä katoin dvd:ltä joskus muutama vuos sitten :wtf:
E: On muuten loistava leffa, ainoastaan toi happy ending jäi vähän kaivelemaan.
Nyt on vähän wtf-olo.
DVD:llä olis ollu mukana Alt. ending.
mitä vittuu!!! Neloselt tuli perhosvaikutus mikä loppu ihan erilailla ku se minkä katoin dvd:ltä joskus muutama vuos sitten :wtf:
mitä vittuu!!! Neloselt tuli perhosvaikutus mikä loppu ihan erilailla ku se minkä katoin dvd:ltä joskus muutama vuos sitten :wtf:
Miten se päättyi siinä DVD:llä?
Saiko se sut tuntemaan itsesi mieheksi, kun tämän pienen rakkauspakkauksen ote ei riittänytkään mahtavan rakkauden valtikkasi ympäri, vaan tarvittii kahden käden tukeva ote peitsestä? ;)perskele että oli pieni nainen eilen.. alle 150 senttinen pakosti.. ja pienet kädetki. peukalon pää oli mun pikkurillin pään kokonen.. :D Mut oli siinä kyllä naista silti kerrakseen.. uhkee ja muhkee grrr
se menee ajassa taaksepäin aina äitinsä kohtuun asti ja hirttää ittensä napanuoraan ja äiti huutaa että "ei taas" tai vastaavaa.. Se oli mun mielest parempi, paljon dramaattisempi.
WTF? :wtf:^ Pakko vuokrata!