Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinulla on varmaan jokin allergia, veikkaan?Mulla on ollu noin viimeiset viisi kesää tällaista. Joka ikinen heinäkuu (noin puoliväli) menee kurkku kipeäksi, alkaa yskittää ja nuha on niin järjetön, ettei voi öitä nukkua ku hukkuis muuten omiin limoihin. Ja kuumetta hyi! Viime yönä lähemmäs 40 astetta.
Mulla on ollu noin viimeiset viisi kesää tällaista. Joka ikinen heinäkuu (noin puoliväli) menee kurkku kipeäksi, alkaa yskittää ja nuha on niin järjetön, ettei voi öitä nukkua ku hukkuis muuten omiin limoihin. Ja kuumetta hyi! Viime yönä lähemmäs 40 astetta.
Outo allergia kun kuumetta pukkaa. Toisaalta tämä tauti voi olla peräisin varusmiehiltäkin, koska siellä velloo jokin superepidemia ja 1. ukko on armeijassa 2. käyn varuskunnan salilla. Tartunta voi olla mahdollinen.
sattumaa mulla?
Allergiat on ikäviä. Ite olen allerginen jollekin, mutta en oo varma mille. Jokin säilöntäaine saa minun kädet raateloitumaan. Aika ikävää, kun koskee appelsiinin kuorta ja halkeaa sormet tuhansiksi kappaleiksi.
On perhanan huonoo tuuria jos viisi kesää sama homma? ja sattuma :( en sitten tiedä mutta googlen kans ei ainakaan onnistanut :D
Googlaus on vaikeeta. Ei tää nyt kuitenkaan niin vakava sairaus ole, että jaksais lääkärille lähteä selvitteleen. Ärsyttäähän se vaan kun menee työhommat ja kesänvietot vituiksi.
Säästä: on muuten kurjaa. Kymmenen astetta näytti olevan lämpimintä tänään.
Viikonlopusta: vois pistää rahaa palamaan ja ostaa tietokoneen. miltä kuulostais?

Kikkelis kokkelis vaan. Ei kellään sattuisi olemaan kokemuksia veitsienteroittimista? Siis sellaisista mihin laitetaan puukko loveen ja sitten vaan vedellään edestakaisin. Fiskarsin teroitin mikä faijalla oli joskus vuonna kivi ja miekka oli ainakin täysi paska. Mutta se oli varmaan ekoja härveleitä mitä markkinoille tuli, joten eiköhön ne ole kehittynyneet niistä ajoista.
Ei sää ole sitten sielläkään hyvä :( ja mikäs siinä jos rahaa on nii johan sitä ostelis yhtä sun toista![]()
Mie en vaan tiiä mittään tietokoneista joten vähän jänskättää. Ukko maksaa puolet ja kertoo varmaan mikä me lopulta ostetaan, mutta olispa kiva iteki tietää noista jottain. Saako aceria ostaa?