Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Edit. Kuka muuten näki viime viikolla täysikuun? Oli kyllä hieno.

En ulvonut.
No ei ihmekään, että ollut vaikeuksia saada unta viime aikoina....

Komppaan :(

Nukkuminen, netti, lukeminen, kouluhommat ja telkkari alkavat kaikki pikku hiljaa kyllästyttää.

Lukeminen kyllästyttää jo nyt! Huomenna pitäs alottaa...

Saitko?

Mä meinaan kans olla ainakin huomisen saikulla, eikä oo kyllä yhtään kivaa. Sais edes nukuttua jos vaikka aamulla olis jo parempi olo.

:thumbs: Hienoa, pelastit mut tältä tukalalta juoppo-ololta.. :D Yksin maanantaina koneen ääressä viinaa :kippis1:
hehe, kyllä me suomalaiset ollaan hienoa porukkaa :hyvä:

pitäis ajaa 800km huomenna... no mä oon vänkärinä :D

e. ps lisättiin kaverin kanssa martina aitolehti kaveriksi naamakirjassa. nyt on armoton kisa kumman naama vie voiton.

....mulla on pieni takaa-ajoasema spedekaljukännikuvan takia mutta ei haittaa! :kippis1:

ps lisättiin kaverin kanssa martina aitolehti kaveriksi naamakirjassa. nyt on armoton kisa kumman naama vie voiton.

....mulla on pieni takaa-ajoasema spedekaljukännikuvan takia mutta ei haittaa! :kippis1:
Pyydä sitä sitten treffeille, kun olet tutustunut paremmin. Martina tais just vastikään erota miehestään. :D

Ei mulla muuta, jatkakaa. :david:

Just.Toiset vaan kipottelee ja meikäläinen joutuu niska limassa töitä yönsä paiskimaan.Ei oo reilua ei.

No ei ihmekään, että ollut vaikeuksia saada unta viime aikoina....
No voi että. :(

Itselläni ei onneksi ollut sen vuoksi vaikeuksia, sillä nukun päivisin. Muuten kyllä tulee aika katkonaisia unia täällä(kin).

Kys6myksen asettelu oli väärä. Missä ne mature wo,´manit luuraa pohjois-suomessa maanantaina??!!
Tähän aikaan ne varmaan nukkuu. Ja nyt on tiistai.

nii mä aattelinki kysyä lupaa kiivetä sen selkään.

...aika tiukkapipo on jos kieltäytyy :rolleyes:
Niin, oliko se kyseinen kilpailu Japkon kanssa? Minun villi veikkaukseni on, että te kiipeätte loppuyöstä molemmat sen selkään, ja aamulla syötte kaikki saman pöydän ääressä puuroa. Mukavaa yhteiseloa! :love:

Mistä kummasta sanapari "ungala bugala" on muuten tuttu? Tuli vain jostain yhtäkkiä mieleen, mutta nyt ei keksi, ei sitten millään... Joku sarja tai piirretty, kenties? Valaiskaa ja kertokaa!

Back
Ylös Bottom