No ei ihmekään, että ollut vaikeuksia saada unta viime aikoina....Edit. Kuka muuten näki viime viikolla täysikuun? Oli kyllä hieno.
En ulvonut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ihmekään, että ollut vaikeuksia saada unta viime aikoina....Edit. Kuka muuten näki viime viikolla täysikuun? Oli kyllä hieno.
En ulvonut.
Komppaan :(
Nukkuminen, netti, lukeminen, kouluhommat ja telkkari alkavat kaikki pikku hiljaa kyllästyttää.
Helkkari, toi oli kyllä ala-asteen limudiskoissa meillä ainaski....ja sit tietty Raptoria tasapainon vuoksi :dance:Saat vaihdossa yläasteen limudiskon viimesen hitaan:
http://youtube.com/watch?v=En4J5tP5nLo&feature=related :D
Oot vähän nuori tällaseen, mutta tossa viereisessä pudotusvalikossa aika legendaarisia myös. Tääl youtubessa tulee vastaan kyllä kaikenlaisia biisejä :D
:thumbs: Hienoa, pelastit mut tältä tukalalta juoppo-ololta.. :D Yksin maanantaina koneen ääressä viinaa :kippis1:pitäs herätä aamulla klo 5... vois ruveta juomaan kaljaa![]()
hehe, kyllä me suomalaiset ollaan hienoa porukkaa :hyvä::thumbs: Hienoa, pelastit mut tältä tukalalta juoppo-ololta.. :D Yksin maanantaina koneen ääressä viinaa :kippis1:
Pyydä sitä sitten treffeille, kun olet tutustunut paremmin. Martina tais just vastikään erota miehestään. :Dps lisättiin kaverin kanssa martina aitolehti kaveriksi naamakirjassa. nyt on armoton kisa kumman naama vie voiton.
....mulla on pieni takaa-ajoasema spedekaljukännikuvan takia mutta ei haittaa! :kippis1:

nii mä aattelinki kysyä lupaa kiivetä sen selkään.Pyydä sitä sitten treffeille, kun olet tutustunut paremmin. Martina tais just vastikään erota miehestään. :D
Ei mulla muuta, jatkakaa.![]()

Kyllä mä ainakin.. kumma ku ei oo kukaan pitämässä ryyppy trediä pystyssä :D
No voi että. :(No ei ihmekään, että ollut vaikeuksia saada unta viime aikoina....
Tähän aikaan ne varmaan nukkuu. Ja nyt on tiistai.Kys6myksen asettelu oli väärä. Missä ne mature wo,´manit luuraa pohjois-suomessa maanantaina??!!
Niin, oliko se kyseinen kilpailu Japkon kanssa? Minun villi veikkaukseni on, että te kiipeätte loppuyöstä molemmat sen selkään, ja aamulla syötte kaikki saman pöydän ääressä puuroa. Mukavaa yhteiseloa!nii mä aattelinki kysyä lupaa kiivetä sen selkään.
...aika tiukkapipo on jos kieltäytyy![]()