Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoomenta! Jokos ollaan perinteiseen tapaan huulilla?

martina ja sen ukko palas muuten yhteen

Iltapäivällä varmaan taas ovat jo eronneet ja toinen pettänyt ja käynyt "kahveilla" naapurissa. Iltauutisissa parin toinen osapuoli kiistää kaiken ja huomenna aamulla lehtien ykkösotsikkona yhteenpaluu. Hohhoijaa. Uusi Tanja Karpela.

Vittu polveen koskee ja ulkona on ihan paska ilma:down: Rahkaa vähän söis ja lähtis käymään salilla ja sitten uusia kenkiä ettimään...

Oli taas niin Kummeli juttu kun olin töihin menossa ruokatunnin jälkeen. Ajelin työmaalle, joka oli yläaste. Päätin oikaista vähän mettäpolun kautta mopolla, kunnes koulun talkkari pysäytti meitsin ja alkoi vetämään "Ei viittittäs ajella sieltä, kun se ei ole oikea tiekään ja lenkkeilijät saattaa tulla vastaan ja hiekka ja multa pöllyää" Tuli heti jostain mieleen se kummeli sketsi Kyylä. "Näytä dorkalle pala!" Olisin näyttäny jos olisi joten tyydyin sanomaan "okei" :<

Kivaa, olin lääkärillä. Saikkua jatkettiin 21.9 asti ja sanottiin että varaudu kepittelemään 3-4kk :wtf: Jalka oli käytännössä samassa kunnossa kuin 4 viikkoa sitten, ei minkäänlaista luutumista. Vituttaa ja itkettää olla näin vammanen :(

Vittu polveen koskee...
Niin munkin polveen koskee. En taaskaan tajua mistä sekin kipu on tullu, mutta ei nyt siltikään tullut yllätyksenä. Kait oli vaan polven vuoro täl kertaa...
Mitä sun polvelle on käyny?

Kivaa, olin lääkärillä. Saikkua jatkettiin 21.9 asti ja sanottiin että varaudu kepittelemään 3-4kk :wtf: Jalka oli käytännössä samassa kunnossa kuin 4 viikkoa sitten, ei minkäänlaista luutumista. Vituttaa ja itkettää olla näin vammanen :(
Ikävä kuulla :( toi on kyllä tosi tylsää, jos joutuu taas noinkin pitkään odottelemaan uusia uutisia.

Ite meinasin just lähtee kauppaan kotitohvelit jalassa, onneks huomasin asian rappukäytävässä, hekotin hetken ja tulin vaihtaa kengät jalkaan. Ei kai ne ois kuitenkaan siel kaupas asiaa kummoisemmin noteerannut, kuhan pientä supinaa: "tuolta se erakko taas tulee". :rolleyes:

Mulla taas on ranne kipeänä. Töissä saanut väännellä ihme asentoihin niin kipeyty eilen. Varmaan jos huomenna salille meen pitää käyttää rannetukia kaikessa mikä rannetta rasittaa. Ja joku side heittää siihen vielä kun nukkuun meen. Perhana :(

Back
Ylös Bottom