Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko Hämeenlinnassa keitottamassa?Noniin hompit! Tänään juodaan sitten sitä alkomahoolia! Kuulin juttua että sillä saa karatekan kyvyt ja vitusti naisia!
Hämptonissahan on Wanajafestit tänään. Rankkurin tunnistaa pedobear-katseesta ja poplaritakista?Ootko Hämeenlinnassa keitottamassa?
Kyllä, ja kloroformi-rätistä :D Solidi tulossa mestoille myös?Hämptonissahan on Wanajafestit tänään. Rankkurin tunnistaa pedobear-katseesta ja poplaritakista?
Possibly, unfortunately.. en jättäisi Uniklubia näkemättä mistään hinnasta!Kyllä, ja kloroformi-rätistä :D Solidi tulossa mestoille myös?
Hardly, mä käyn lähinnä haaskalla.Stander on ollut taas "metsästämässä" :D
Varo sit ettei Panu "Larnoksenpanu" Larnos nosta sua seinälle ;) Ehkä polut kohtaavat tänään...kolme kovaa Solid, jawhead ja Rankkuri :DJoo hämptonis menee koko viikonloppu ellei sit jotain radikaalii tapahdu.. vedän blackout-penat ja herään virosta. :D
Mut wittu. Anna Abreu on pakko käydä vilkaseen!
Fixed.Mut wittu. Anna Abreu on pakko käydä polkaseen!
Sadas viesti HAAA:dance2::dance::kippis1:
PS: Onks mä nyt niiku inessä tässä inside piirissä? Vai paljonko tarvii viestei sendii että pääsee inside piiriin? +200 ? +1000? + vip?
Varo sit ettei Panu "Larnoksenpanu" Larnos nosta sua seinälle ;) Ehkä polut kohtaavat tänään...kolme kovaa Solid, jawhead ja Rankkuri :D
Kertokaa mulle ja :itku:Sadas viesti HAAA:dance2::dance::kippis1:
PS: Onks mä nyt niiku inessä tässä inside piirissä? Vai paljonko tarvii viestei sendii että pääsee inside piiriin? +200 ? +1000? + vip?
Fixed.
Tilapäinen homous on sairaus.Ai joo kiitti.. tuli siihen joku ajatuskatkos.
Prayer sanoi:
Katos, onkos teillä pyhäkoululaisten miitti tänään? ;)Ehkä polut kohtaavat tänään...