Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mul oli taas jotain ihan vitun tärkeetä asiaa mutta en mä enää muista. Jotain viinasta ja humalasta ja naisista ja sitä rataa.

Noniin hompit! Tänään juodaan sitten sitä alkomahoolia! Kuulin juttua että sillä saa karatekan kyvyt ja vitusti naisia!
Ootko Hämeenlinnassa keitottamassa?

Hämptonissahan on Wanajafestit tänään. Rankkurin tunnistaa pedobear-katseesta ja poplaritakista?
Kyllä, ja kloroformi-rätistä :D Solidi tulossa mestoille myös?

Kyllä, ja kloroformi-rätistä :D Solidi tulossa mestoille myös?
Possibly, unfortunately.. en jättäisi Uniklubia näkemättä mistään hinnasta!

Mä oon tää jätkä:

000849-sheep-pig-cow-old-pervert-ma.jpg

Joo hämptonis menee koko viikonloppu ellei sit jotain radikaalii tapahdu.. vedän blackout-penat ja herään virosta. :D

Mut wittu. Anna Abreu on pakko käydä vilkaseen!

Joo hämptonis menee koko viikonloppu ellei sit jotain radikaalii tapahdu.. vedän blackout-penat ja herään virosta. :D

Mut wittu. Anna Abreu on pakko käydä vilkaseen!
Varo sit ettei Panu "Larnoksenpanu" Larnos nosta sua seinälle ;) Ehkä polut kohtaavat tänään...kolme kovaa Solid, jawhead ja Rankkuri :D

Varo sit ettei Panu "Larnoksenpanu" Larnos nosta sua seinälle ;) Ehkä polut kohtaavat tänään...kolme kovaa Solid, jawhead ja Rankkuri :D

Ja kukaan ei tunnista ketään muutakun paskoista jutuista :D

Sadas viesti HAAA:dance2::dance::kippis1:

PS: Onks mä nyt niiku inessä tässä inside piirissä? Vai paljonko tarvii viestei sendii että pääsee inside piiriin? +200 ? +1000? + vip?
Kertokaa mulle ja :itku:

Preijer, ota mut sisääsi. Sit oon inessä

Tilaisuus tekee homon!

Back
Ylös Bottom