Kerro ny ees paljo sait vai mitä sait? ;)
lupasin sille kunnon kyydit, vähän niinku koeajo sen siskoja varten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro ny ees paljo sait vai mitä sait? ;)

Tehoiskohan tuomariin pelkkä hymy ja siniset silmät? Mäkin osaan hymyillä ja mulla on siniset silmät..En sais mitään ku osaan hymyillä ja mul on siniset silmät

Julman ja oikukkaan nuoren miehen unohtamiseen auttaa vain toinen nuori mies ;)Siis helkkari soikoon nuoret miehet on sitten oikukkaita pas....persoonia!!!!
Ettei kaikki tietäis sitä. Ku oon kuitenkin niin paljon kypsempi ku voisi olettaa. :D
Tehoiskohan tuomariin pelkkä hymy ja siniset silmät? Mäkin osaan hymyillä ja mulla on siniset silmät..![]()
Mä pistän sen mun siguun sit..
Et uskalla.. Pelkäät Alyssaa liikaa ;) *provosoin*Mä pistän sen mun siguun sit..
No en paljasta sitä oikeaa ikää.. koska oon kiltti ja silleen.
Ihan kahjoa sakkia! Veti herneet nenään koska sanoin etten pääse reissaamaan tyypin kotikaupunkiin. Sit alkoi tulla tuutin täydeltä, enkä ees tunne koko penikkaa....vidu... Ei voi muuta kuin....Julman ja oikukkaan nuoren miehen unohtamiseen auttaa vain toinen nuori mies ;)

Idiootti :jahas: Inhoon sua.
Ai tällanen tapaus.. Ilmeisesti melkoinen takertuja-nössö..? Kyllä jotkut jätkät ihan ansaitseekin jäädä ilman naista, ei millään pahalla kyseistä ihmisryhmää kohtaan.Ihan kahjoa sakkia! Veti herneet nenään koska sanoin etten pääse reissaamaan tyypin kotikaupunkiin. Sit alkoi tulla tuutin täydeltä, enkä ees tunne koko penikkaa....vidu... Ei voi muuta kuin....![]()
Ihan kahjoa sakkia! Veti herneet nenään koska sanoin etten pääse reissaamaan tyypin kotikaupunkiin. Sit alkoi tulla tuutin täydeltä, enkä ees tunne koko penikkaa....vidu... Ei voi muuta kuin....![]()
tuu tänne ni mä lohdutan suaki samaa hintaa ku alyssaa ;)
I am The Fuckyounator. I'm a sophisticated spam robot sent back through time, to fuck up the future for one unlucky lady.
Alyssa heei.. elä nyt oo tollanen.. täähän on vaan tätä meidän kissa ja hiiri leikkii.. eiks? Kyl sä viel rakastat mua vaik sanotki että et.. kyl mä tiiän.. tuu ny tänne vähän hei.. *kutikuti*