Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

höhö, mullahi meni kahteen-kolmeen eilen... voihan ruojake että tämä valvominen on hölmöläisen hommaa!

mä katon äsken american gangster leffan, oli kyllä hyvä tekele :kuola:

...onkos grease rasva lontooksi? :D

No niin on. Mutta mulla ainakin on aina kesällä niin, etten nuku paljon ollenkaan. Kesäöissä on tunnelmaa :haart:

Ja joo, on :D

Oonko mie ainoo joka tarttuis tähän..

Hahah :D Aika paha lipsahdus tässä tredissä, mun pitäis kyllä tietää paremmin :eek:

1.Mistress 2,meaning of life, ihan ykkönen 3. awaken 4.Game 5. awake 6.this moment 7.conflict 8.sacred lie 9.stricken 10.Deify, vitun kova.
En ole prayer mutta tos on 10 biisii mitkä mul on tällä hetkellä soittimes mitä muistin. :rock:

Hahah :D Aika paha lipsahdus tässä tredissä, mun pitäis kyllä tietää paremmin :eek:

Jeah jengi on tääl nii väsyny ettei tajunnu viel..

Jeah jengi on tääl nii väsyny ettei tajunnu viel..

Hyvä vaan.

Leveneekö perse jos nukkuu aina selällään? Tai muuten on paljon selällään. Mua huolestuttaa tää asia.

1.Mistress 2,meaning of life, ihan ykkönen 3. awaken 4.Game 5. awake 6.this moment 7.conflict 8.sacred lie 9.stricken 10.Deify, vitun kova.
En ole prayer mutta tos on 10 biisii mitkä mul on tällä hetkellä soittimes mitä muistin. :rock:
siitoksia.

osaatko sanoa lamb of godilta myös hyviä biisejä, vai onko se AIiiivan paska bändin tekele :kakka:

Hyvä vaan.

Leveneekö perse jos nukkuu aina selällään? Tai muuten on paljon selällään. Mua huolestuttaa tää asia.

Liikaa infoo mulle.. :D

siitoksia.

osaatko sanoa lamb of godilta myös hyviä biisejä, vai onko se AIiiivan paska bändin tekele :kakka:

En oo kauheesti perehtyny mut ei se miltään ihan paskalta kuulosta.
Killswitch engage on kans hyvää punttimusaa. Ite kuuntelen myös paljon originia, tai yleensä dettiä, mikä on monille liian nopeeta puntille

ja alyssa, lähetä ennen ja jälkeen kuvat niin raati arvioi leveneekö se

e. taino kuhan nyt jonkun kuvan laitat :evil:
;)

Laitoin jo kuvan mun kovia kärsineestä reidestä :D

Liikaa infoo mulle.. :D

Senkin dorka :D

Äsken tuli booty call. Tai oikeastaan booty text. Sanoin että katotaan kun tulen takas. Daaaaamn. Jos olisin kotona, olisin jo harrastamassa villiä seksiä kivan miehen kanssa :(

En oo kauheesti perehtyny mut ei se miltään ihan paskalta kuulosta.
Killswitch engage on kans hyvää punttimusaa. Ite kuuntelen myös paljon originia, tai yleensä dettiä, mikä on monille liian nopeeta puntille
minkälaista musaa tämä killswitch engage o ? onko vähä saman tyylistä ku disturbedi? :whip:

Äsken tuli booty call. Tai oikeastaan booty text. Sanoin että katotaan kun tulen takas. Daaaaamn. Jos olisin kotona, olisin jo harrastamassa villiä seksiä kivan miehen kanssa :(

Ai paska tuliks se sulle? Piti lähettää rainsselille..

minkälaista musaa tämä killswitch engage o ? onko vähä saman tyylistä ku disturbedi? :whip:

vähän rivakampaa, enemmän lamb of god-tyyppistä. Sopivaa huutamista :D
tutustumisen arvoinen orkesteri. Ja sit oma suosikki, vaik ei ihan punttimusaa ole, niin anaal nathrakh, se sytyttää kyllä hetkeen. Kuuntele vaikka pandemonic hyperblast alkuun :rock:
ja tietenkin circle of dead children! :thumbs:

vähän rivakampaa, enemmän lamb of god-tyyppistä. Sopivaa huutamista :D
tutustumisen arvoinen orkesteri. Ja sit oma suosikki, vaik ei ihan punttimusaa ole, niin anaal nathrakh, se sytyttää kyllä hetkeen. Kuuntele vaikka pandemonic hyperblast alkuun :rock:
ja tietenkin circle of dead children! :thumbs:
mikä o kill räpylä engagen paras albumi ?

e. hetkinen, eikai tämä ole se bändi joka raiskasi dion holy diverin? :D

e2. nyt nukkumaan, öitä!

Oh yeah, X-files posteja selailemalla saa magiat naurut näin illan päätteeks. Niitten paris vierähtää helposti useita tunteja. Kiitos kaikille niille, jotka on aikojen saatos avannu mitä älyttömämpiä threadeja :hyvä:

Joo ei muuta kun öitä hompit.

Back
Ylös Bottom