A message well spent. :kippis1:
Jep. Siinä oli kaikkea. Banaaneja, kaljaa ja musiikkia ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
A message well spent. :kippis1:
Itse oot.. Alle 2500 viestiä, ja oot ollut Pakkiksella vasta vuodesta 2007..Oot vielä iha nöösi..
Itse oot.. Alle 2500 viestiä, ja oot ollut Pakkiksella vasta vuodesta 2007..
Kuka nimimerkki "Mike"?Jos olisin alkanut kirjottelemaan aktiivisesti heti rekkautumisesta lähtien niin mulla olis enemmän viestejä kun teillä kaikilla (ml. Mikellä) yhteensä!
Kuka nimimerkki "Mike"?
äbläwäblä! Tämä topikki on tästälähtien hevosten keinosiementämisestä.. vain siitä keskustelu on sallittua.

Voiko tässä ketjussa jutella edellisistä elämistä ja ufoista?

Siitä tulikin mieleen, että tietävätköhän lehmät että ne syödään kohta? Tänään kun ajelin töistä niin pellolla näkyi ärsyttävän laiskan ja ylimielisen näköisiä lehmiä. Rupes oikein ärsyttämään. Ne ei varmaan tajua että ne tirisee pannulla ens viikolla. Tai ainakin rupesin ajamaan asiaa ja hain heti kaupasta kaksi rasiaa naudan jauhelihaa..
edit. sori![]()
Siitä tulikin mieleen, että tietävätköhän lehmät että ne syödään kohta? Tänään kun ajelin töistä niin pellolla näkyi ärsyttävän laiskan ja ylimielisen näköisiä lehmiä. Rupes oikein ärsyttämään. Ne ei varmaan tajua että ne tirisee pannulla ens viikolla. Rupesin ajamaan asiaa ja hain heti kaupasta kaksi rasiaa naudan jauhelihaa..
edit. sori![]()
WTF-ketjussa? :joulu3:Mä olin 2v kasvissyöjä, koska näin videon, missä rahdattiin lehmiä ja sikoja teurastamolle ja ne näyttivät niin surullisilta :(
Voisin oikeastaan alkaa taas vegeksi (sitten kun grillikausi loppuu :D )
WTF-ketjussa? :joulu3: