Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos olisin alkanut kirjottelemaan aktiivisesti heti rekkautumisesta lähtien niin mulla olis enemmän viestejä kun kaikilla (ml. Mikellä) yhteensä!

Jos olisin alkanut kirjottelemaan aktiivisesti heti rekkautumisesta lähtien niin mulla olis enemmän viestejä kun teillä kaikilla (ml. Mikellä) yhteensä!
Kuka nimimerkki "Mike"?

18 sivua vajaa tonnin paukkumisesta. Nyt tytöt ja pojat kirjottelemaan, hopi hopi :)

äbläwäblä! Tämä topikki on tästälähtien hevosten keinosiementämisestä.. vain siitä keskustelu on sallittua.

äbläwäblä! Tämä topikki on tästälähtien hevosten keinosiementämisestä.. vain siitä keskustelu on sallittua.

Ei ongelmaa. Aihe on kiinnostava ja siitä voisi puhua tuntikausia... :kuola:

Eiku siis...

WTF:wtf:

Siitä tulikin mieleen, että tietävätköhän lehmät että ne syödään kohta? Tänään kun ajelin töistä niin pellolla näkyi ärsyttävän laiskan ja ylimielisen näköisiä lehmiä. Rupes oikein ärsyttämään. Ne ei varmaan tajua että ne tirisee pannulla ens viikolla. Rupesin ajamaan asiaa ja hain heti kaupasta kaksi rasiaa naudan jauhelihaa..

edit. sori :offtopic:

olin edellisessä elämässä ufo.

edit. ja tulevassa lehmä

Siitä tulikin mieleen, että tietävätköhän lehmät että ne syödään kohta? Tänään kun ajelin töistä niin pellolla näkyi ärsyttävän laiskan ja ylimielisen näköisiä lehmiä. Rupes oikein ärsyttämään. Ne ei varmaan tajua että ne tirisee pannulla ens viikolla. Tai ainakin rupesin ajamaan asiaa ja hain heti kaupasta kaksi rasiaa naudan jauhelihaa..

Mä olin 2v kasvissyöjä, koska näin videon, missä rahdattiin lehmiä ja sikoja teurastamolle ja ne näyttivät niin surullisilta :(

Voisin oikeastaan alkaa taas vegeksi (sitten kun grillikausi loppuu :D )

Miks muuten käsi työnnetään lehmän perseeseen kun se keinosiemennetään?

Siitä tulikin mieleen, että tietävätköhän lehmät että ne syödään kohta? Tänään kun ajelin töistä niin pellolla näkyi ärsyttävän laiskan ja ylimielisen näköisiä lehmiä. Rupes oikein ärsyttämään. Ne ei varmaan tajua että ne tirisee pannulla ens viikolla. Rupesin ajamaan asiaa ja hain heti kaupasta kaksi rasiaa naudan jauhelihaa..

:offtopic: WTF-ketjussa? :joulu3:

Mutta mielenkiintoisempi kysymys on tietääkö porkkanat että ne kohta syödään? Kaupassa oli muutama ilkeä porkkana.

radio rockis oli tänää joku kaappihomo tykänny nuorena kutitella hevosten kulleja heinillä.. se kuka tunnustaa?

Mä olin 2v kasvissyöjä, koska näin videon, missä rahdattiin lehmiä ja sikoja teurastamolle ja ne näyttivät niin surullisilta :(

Voisin oikeastaan alkaa taas vegeksi (sitten kun grillikausi loppuu :D )

Juu älä vielä ala vihannesteleen, pidetään grillibileet ja syödään Mömmö kun se huutelee tossa jotain..:D
tähän sopisi Ketonen&Myllyrinteen luomuteurastaja, mutten nyt jaksa kaivaa..:kippis1:

edit.
:offtopic: WTF-ketjussa? :joulu3:

No onhan se nyt offtopicia kun jawhead antaa ohjeet puhua vain hevosista ja mä jauhan lehmistä...hmm.. jauhan lehmistä..:kuola:

Back
Ylös Bottom