Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en viitsi pilata kaikkien päivää edustamalla Suomen itsetuntoyhdistystä täällä. Sinäkin saat meikäläisestä tarpeeksi kannulla.

Mutta voisit tuoda esille esim erilaisia ajatuksiasi II Maailmansodasta tms...? Niissä ei loista paska itsetunto vaan ihailtava tietämys ja tunteiden paatos... :)

Niin. Ei pelkoo hiuksista. Kyllä poikien päät ajellaan sängelle tai siiliksi maksimissaan. Ei mitään pitkälettihippejä eikä homohyppyreitäkään.

Dropittelu on kielletty alaikäisiltä. Muuten en ole eriävää mieltä.

ei pari ryssää siellä täällä kaheksan päiväs oo dropittelua.. :rolleyes:

Pitää sit ostaa pippurimylly ja panna sinne thaikkuja,ryssiä ja suolaa sekasin ja sanoo sen olevan tosimiehen yrttisuolaa mitä pitää panna reilusti joka ruokaan :rolleyes:

ei pari ryssää siellä täällä kaheksan päiväs oo dropittelua.. :rolleyes:

Pitää sit ostaa pippurimylly ja panna sinne thaikkuja,ryssiä ja suolaa sekasin ja sanoo sen olevan tosimiehen yrttisuolaa mitä pitää panna reilusti joka ruokaan :rolleyes:

No niin. Nyt ei tuommoisia puheita enää täällä edes vitsinä. Hyi hyi hyi :whip::jahas:

Kyllä täytyy sanoa että MissEvilEve on ihana ihminen.

Awwwwwwwww :haart: Kiitos, ellei tuo ollut vittuilua ;)

Oon eksyny polulta.
Voi voi, mitäs nytten? Tarviiko oppaan? Ei taida miehenvaisto riittää....ellei eksy pienelle saari"valtiolle" etelään.....:D And that's all I have to say about that. :rolleyes:

Voi voi, mitäs nytten? Tarviiko oppaan? Ei taida miehenvaisto riittää....ellei eksy pienelle saari"valtiolle" etelään.....:D And that's all I have to say about that. :rolleyes:

Mä tiedän mä tiedän! Oon hyvä sana-arvoituksissa :hyper:

Mä tiedän mä tiedän! Oon hyvä sana-arvoituksissa :hyper:
Hissukseen haniseni ;)

e: Ja onneksi olkoon! Oot juuri voittanut uuden pippurimyllyn courtesy by Fuhrer and mix mighty mix :D

Kuule, en minä täällä semmoista harrasta. Olen muuten ollut jo kolme päivää Turussa ja vieläkin hengissä. Otin jopa aurinkoa puistossa, tosin huonolla menestyksellä ja tällä en tarkoita rusketuksen tarttumista.

Ooh. Thanks :love:

Se on jo aika saavutus jos on Turussa kokonaiset kolme päivää ja selviää siitä hengissä. Vielä kun viikon tarkkailee niin tietää jäikö siitä sinuun mitään pysyviä traumoja. Voi olla että sillä on sama vaikutus kuin esim ydinsäteilyllä. Pieni annos tekee vain huonon olon mutta pitempiaikainen altistuminen tappaa.

MIkä on leffa jossa seikkailee niin sanottu "Porkkana häpy ja surkimus"
tietääkös kukaa? en jaksais alkaa selittää leffan kulkuu jos joku muistais näinkin?

Se on jo aika saavutus jos on Turussa kokonaiset kolme päivää ja selviää siitä hengissä. Vielä kun viikon tarkkailee niin tietää jäikö siitä sinuun mitään pysyviä traumoja. Voi olla että sillä on sama vaikutus kuin esim ydinsäteilyllä. Pieni annos tekee vain huonon olon mutta pitempiaikainen altistuminen tappaa.

Hei! Turkua ei haukuta :jahas: Mulla on tällä hetkellä järjetön ikävä takaisin Suomen perseeseen, eli ihanaan Turkuun.

Nonni, nyt lähtee koisiin. Toi yks on eksynyt ja mulla vielä lataukset kesken. Ciao bambinas! ;)

Koeta ymmärtää: olen tiedostanut, että täytän tänä vuonna 23 vuotta ja enkä ole vielä kolmen lapsen isukki. Kiire tulee...

:wtf:

Mä täytän reilun kuukauden kuluttua 29 eikä mulla ole y h t ä ä n lasta...

Back
Ylös Bottom