Sori, tuun heti. Minne?
Jos toi vässykkä ei uskalla kertoo sen osotetta ni kysy multa privana. Mä tiedän tarkalleen missä se asuu.:evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori, tuun heti. Minne?
mmm... kerros joku hyvä 'leffa' nii mäkin lataan ;)e: Mikkii, mitäs luulet, leffoja tietty ;)
eri asia missä yhteydessä..
"lähen hakee maitoa kiskalta"
"tuotko raskaustestin tullessas?"
"kyllä kulta" Ja sen jälkeen ei fuhreria nähty..
Älä yritä, ite oon jo täällä eikä sua näy missään, vittu.Stadiin päin.. soittele ku oot lähellä.
Me likat pidetään yhtä ja vässykät siinä vaiheessa varokoot :DJos toi vässykkä ei uskalla kertoo sen osotetta ni kysy multa privana. Mä tiedän tarkalleen missä se asuu.:evil:
Me likat pidetään yhtä ja vässykät siinä vaiheessa varokoot :D
Emmä kehtaa...hihihmmm... kerros joku hyvä 'leffa' nii mäkin lataan ;)
Mites ne sun ylivertaisent geenit pääsee sitten oikeuksiinsa jos lähdet menee? Muista että poika ilman isää on viittä vaille homo, etenkin jos sillä on niitä ranskalaisia patonginpurijoita ja viininlipittäjiä sitten "isäpuolina"
Älä yritä, ite oon jo täällä eikä sua näy missään, vittu.
Aivan! Tiedän pari hyvää detaljia Fuhreristä ja voidaan hoidella se kimpassa. Mut ei ihan sillä tavalla kun se toivois..

Pistä pari privana...ai pärkkele, mul ei priva toimi, mutta blogiin voit aina postailla tollasta infoo, kjeh :evil:Aivan! Tiedän pari hyvää detaljia Fuhreristä ja voidaan hoidella se kimpassa. Mut ei ihan sillä tavalla kun se toivois... :whip:
pitänee sitten tyytyä johonki muuhun...Emmä kehtaa...hihih
niin.. sen käsityksen oon susta saanuki![]()

meinaatko raiskata peppunissen? :wtf:
Mul on niin vahvat siittiöt et se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Thats it!
poika varmaan alkaa panee jo esikoulussa.. Paitsi et sä et sit pistä sitä mihinkään hinttikouluun. Ja mul on pari muutakin kasvatusteknillista kikkaa mitkä mun pitää viel opettaa sulle.
Käytä miehenvaistoas, niin löydät perille.:DMinne tuun? ;)
Ok. Jään mielenkiinnolla odottamaan kun "opetat" mua.
Käytä miehenvaistoas, niin löydät perille. :D

ja mun opetussuunnitelmaan ei liity syvälliset keskustelut ;)
Poika sais nähä hiuksensa vasta ku ois 30.. Ja sillonki sen takia et luultavasti oon kuopattu sillon.
Mitä ihmettä MissEvilEve tänne kirjoittelee näin kovasti?
Pikkasen, mut ei kuitenkaan ;) follow the tracksnössö.![]()
Pikkasen, mut ei kuitenkaan follow the tracks
ainiin, meinas unohtua sun fetissi karvattomaan päänahkaan :D Oliks se niin et roinaamist ei kannata alottaa sit ennenku on 13? Mul on joka vuodelle lahjatki jo suunniteltu. Progressiivisesti kohti rynnäkkökivääriä, jonka saa ku täyttä 14. Siinä vaiheessa se on jo semmonen militaristi et ei tosikaan.
No ihmettä, en ainakaan asiaa.
Miksi sä kirjottelet niin vähän tänne? Mun mielestä sulla olisi paljon annettavaa tälle ketjulle.