Deleted member 43228
eikö joku pikkunen pösön 206 tai 207 sopis paremmin. Tosin en ottais noitakaan, kun en pikku autoista välitä. Mutta noi on ne mitkä ottasin jos ottasin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ranskalaisia ei kannata ostaa kuin kioskilta.eikö joku pikkunen pösön 206 tai 207 sopis paremmin. Tosin en ottais noitakaan, kun en pikku autoista välitä. Mutta noi on ne mitkä ottasin jos ottasin :D
Ranskalaisia ei kannata ostaa kuin kioskilta.

Milloin viet ajelulle?On ja voi elämä kun kuulisit millaiset äänet, housut märkänä heti kun tuollainen jyrähtää käyntiin.

Minun mielestä nuo uudet dodget on ankean näköisiä.Johtuu ehkä siitä että minun mielestä kaikki uudet autot on perseestä..

On. RAUDOISSA.
Nojaappa clion etulokariin. Mitä kuulet?
DojOjoJoinggg. Muovia![]()
Etkai oikeasti oo focusta ostamassa saatana?

eikö joku pikkunen pösön 206 tai 207 sopis paremmin. Tosin en ottais noitakaan, kun en pikku autoista välitä. Mutta noi on ne mitkä ottasin jos ottasin :D
mä haluan pienen auton käytännön syistä. Jos saisin ihan minkä vaan niin ottaisin jonkun citymaasturin 
Oon jos löydän sellasen jonkun kivan
Niin. Avomalliseen kotteroon mahtuu hyvin nussimaan.Haluisin 206 sen avomallinmä haluan pienen auton käytännön syistä.
No sinne mahtuu vielä paremmin.Jos saisin ihan minkä vaan niin ottaisin jonkun citymaasturin![]()
Onnea, soita kun pitää tulla hitsaamaan.

Ei kiinnostas Clioa hitsata, Ei niinkään niitä etukaaria, mut takakaaret:arvi:.Onnea, soita kun pitää tulla hitsaamaan.