No sit jos matti noin tekee, ei kannata nukkuun mennä. Kai se on mentävä tekeen possun sisäfilekastiketta :haart:
Pelkkää kastiketta? mitäs sä sillä sitte teet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sit jos matti noin tekee, ei kannata nukkuun mennä. Kai se on mentävä tekeen possun sisäfilekastiketta :haart:
Ongelma on siinä Focucsessa. ;)Mulla menee hermot. Miks vitussa jotain Ford Focuksiakin pitää olla niin miljoona eri mallia? Etittiin äitin kanssa äsken mulle autoa, mut eihän siitä mitään tullu ku kaikki on jotain vitun wagoneita tai muita rumia paskoja millasten rattiin en menis vaikka maksettais.
Ongelma on siinä Focucsessa. ;)
Mutkun näin kerran autoliikkeessä sellasen tosi kivan näkösen Focuksen. Oltais ostettu mut sit rahoittaja (=äiti) viivytteli ja se myytiin. Kun haluisin ihan tavallisen, kivan auton. Sellasen mitä kehtais ajaa ja mitä ei hukkais parkkipaikalle. Asunnon suhteen olin joustava; otin ensimmäisen mitä käytiin katsomassa. Auton suhteen aion olla vaativampi :D
Mutkun näin kerran autoliikkeessä sellasen tosi kivan näkösen Focuksen. Oltais ostettu mut sit rahoittaja (=äiti) viivytteli ja se myytiin. Kun haluisin ihan tavallisen, kivan auton. Sellasen mitä kehtais ajaa ja mitä ei hukkais parkkipaikalle. Asunnon suhteen olin joustava; otin ensimmäisen mitä käytiin katsomassa. Auton suhteen aion olla vaativampi :D

Focus st
![]()
Onse nii kivaa ku äiti maksaa kaiken :D .. Olispa mullaki noin asiat![]()

Ei se itseasiassa maksa muuta ku kortin ja auton, esim. kämpän (vuokran) maksan ihan itse![]()

Alyssa, turhaan ostat autoa, kun voithan aina ratsastaa mun kanssa.
No onhan toiki jo aika perkeleesti, mutta saat varmaan jotain tukia kelalta että ne maksaa vuokran? Tommonen focus on kyl aika jees![]()
Alyssa, turhaan ostat autoa, kun voithan aina ratsastaa mun kanssa.
Niin ja mun, ja veikkaan että täällä pakkiksella on muitakin, voit perustaa oikein tallin ja sitte ratsastelet meillä kaiket päivät niityillä auringonpaisteessa MY LITTLEEE POOOONYYYY MY LITTLE POOOONYYYY.
Mä oon sun Ford Mustang.Stander ooks sä sit mun Ford Focus? :haart:
Mä oon sun Ford Mustang.
Keitin mää riisiäkin, mutta en mainitsisi sitä ruuan tekona. Sekun on vaan vettä pataan ja tulille.Pelkkää kastiketta? mitäs sä sillä sitte teet?
Mä oon sun Ford Mustang.

Mutta auto jolla onnettomuudet päättyvät todella pahasti. Toisaalta se taas johtuu siitä että luetettavuus on jo niin hyvä. Että pienikin virhe sattuu ja pahasti ;)Mä oon sit vissiin Corolla: kestän loputtomiin ja muutenkin luotettava.
;)