Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla menee hermot. Miks vitussa jotain Ford Focuksiakin pitää olla niin miljoona eri mallia? Etittiin äitin kanssa äsken mulle autoa, mut eihän siitä mitään tullu ku kaikki on jotain vitun wagoneita tai muita rumia paskoja millasten rattiin en menis vaikka maksettais.

No jo oli viikonloppu.. baaris meinas tulla rähinää, loikoiltiin päivät puistikossa naisia kattellen ja viideltä sain puhelinnumeron.. jollain naisporukal oli pippalot ja ne remus parvekkeella, huusin että näyttäis tissit -> näytti, kutsu sisään.. tarjos boolia sun muuta.. ois pitäny lähtee niitten kaa baariinkin vielä mutta ei oikeen ajatellu selvästi kun kalja oli vaan mieles.. heräsin aamulla kaverin luota eikä oo hajuu miten oon sinne päässy. Tänään kävin yhen muijan kanssa leffas.. iha jees viikonloppu :D

Mulla menee hermot. Miks vitussa jotain Ford Focuksiakin pitää olla niin miljoona eri mallia? Etittiin äitin kanssa äsken mulle autoa, mut eihän siitä mitään tullu ku kaikki on jotain vitun wagoneita tai muita rumia paskoja millasten rattiin en menis vaikka maksettais.
Ongelma on siinä Focucsessa. ;)

Ongelma on siinä Focucsessa. ;)

Mutkun näin kerran autoliikkeessä sellasen tosi kivan näkösen Focuksen. Oltais ostettu mut sit rahoittaja (=äiti) viivytteli ja se myytiin. Kun haluisin ihan tavallisen, kivan auton. Sellasen mitä kehtais ajaa ja mitä ei hukkais parkkipaikalle. Asunnon suhteen olin joustava; otin ensimmäisen mitä käytiin katsomassa. Auton suhteen aion olla vaativampi :D

Mutkun näin kerran autoliikkeessä sellasen tosi kivan näkösen Focuksen. Oltais ostettu mut sit rahoittaja (=äiti) viivytteli ja se myytiin. Kun haluisin ihan tavallisen, kivan auton. Sellasen mitä kehtais ajaa ja mitä ei hukkais parkkipaikalle. Asunnon suhteen olin joustava; otin ensimmäisen mitä käytiin katsomassa. Auton suhteen aion olla vaativampi :D

Focus st

ford_focus_st_2005-L.jpg

Onse nii kivaa ku äiti maksaa kaiken :D .. Olispa mullaki noin asiat :rolleyes:

Ei se itseasiassa maksa muuta ku kortin ja auton, esim. kämpän (vuokran) maksan ihan itse :)

No onhan toiki jo aika perkeleesti, mutta saat varmaan jotain tukia kelalta että ne maksaa vuokran? Tommonen focus on kyl aika jees :)

Mitäs miehiä täälä oikein on?

Alyssa, turhaan ostat autoa, kun voithan aina ratsastaa mun kanssa.

Niin ja mun, ja veikkaan että täällä pakkiksella on muitakin, voit perustaa oikein tallin ja sitte ratsastelet meillä kaiket päivät niityillä auringonpaisteessa MY LITTLEEE POOOONYYYY MY LITTLE POOOONYYYY.

No onhan toiki jo aika perkeleesti, mutta saat varmaan jotain tukia kelalta että ne maksaa vuokran? Tommonen focus on kyl aika jees :)

Uskon enemmän rehelliseen työntekoon ku kelaan ;)

Alyssa, turhaan ostat autoa, kun voithan aina ratsastaa mun kanssa.

Stander ooks sä sit mun Ford Focus? :haart:

Niin ja mun, ja veikkaan että täällä pakkiksella on muitakin, voit perustaa oikein tallin ja sitte ratsastelet meillä kaiket päivät niityillä auringonpaisteessa MY LITTLEEE POOOONYYYY MY LITTLE POOOONYYYY.

:lol2: aika... mielenkiintoisia mielikuvia.

Pelkkää kastiketta? mitäs sä sillä sitte teet?
Keitin mää riisiäkin, mutta en mainitsisi sitä ruuan tekona. Sekun on vaan vettä pataan ja tulille.

Sit kun oon iso, siis iällisesti ja rakennan talon. Sinne tulee kyllä kaasuliesi, toi sähkö on niin munasta! Eikä voi liekittää hienosti :D

Haenko vielä yhden lonekeron?

Mä oon sit vissiin Corolla: kestän loputtomiin ja muutenkin luotettava.

;)
Mutta auto jolla onnettomuudet päättyvät todella pahasti. Toisaalta se taas johtuu siitä että luetettavuus on jo niin hyvä. Että pienikin virhe sattuu ja pahasti ;)

Back
Ylös Bottom