Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Angst attack. Mikään ei taas mee niinku suunnittelin, vitun ihmiset ja miehet.

Angst attack. Mikään ei taas mee niinku suunnittelin, vitun ihmiset ja miehet.

Mitä mitä mitä?! Onko "tukkijoki" peruttu?

Mitä mitä mitä?! Onko "tukkijoki" peruttu?

:jahas: Joo.

Nyt mun isoveljen kakarat tuli meille. Oon ihan sairaan hyvä lastenvahti, laitoin pirates of the caribbeanin pyörimään ja nyt noi istuu tyytyväisenä kattomassa sitä (ja mikä parasta, HILJAISINA) ja mä voin datailla. Inhoan lapsiakin.

6ftrwhz.jpg

Nyt mun isoveljen kakarat tuli meille. Oon ihan sairaan hyvä lastenvahti, laitoin pirates of the caribbeanin pyörimään ja nyt noi istuu tyytyväisenä kattomassa sitä (ja mikä parasta, HILJAISINA) ja mä voin datailla. Inhoan lapsiakin.
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa!

Voiii, onko sulla lapsi?
Meillä kävi äsken yks äidin kaveri 2 lapsensa kanssa, sellasia ihan pieniä vielä. Se toinen oli niin söpö, semmonen 8kk vanha pulska tyttölapsi. Nauroin sille ja se nauro takas :D
sinä se oot melekone tuuliviiri ;)

sinä se oot melekone tuuliviiri ;)

No nii oonki, entäs sitten :D yleisesti ottaen lapset menettelee, kunhan ne ei pidä suurta ääntä eikä juokse jaloissa. Joskus ne on söpöjä, joskus ihan helvetin ärsyttäviä. Riippuu aika paljon mun mielentilasta :rolleyes:

Naapureiden kersat ne on kaikkein kamalimpia.

Ei saakelin saakeli ku on vetämätön olo....

Edit. Pitäisköhän vetästä.....

Mitäs jos vedetään kaikki vähän... tai paljon...

Ja kaikkia...

Ei vaan jaksa tehdä mitään...

Kävin tunti sitten soittimen hakemassa postista:kuola: Koko ajan pistelee, paikat täynnä lasivilla-pölyä...

Kävin tunti sitten soittimen hakemassa postista:kuola: Koko ajan pistelee, paikat täynnä lasivilla-pölyä...

Hyi lasivilla on kamalaa. Meillä laajennettiin taloa joskus kun olin pieni, muistan kun upotin kädet sellaseen lasivillapuskaan. Ei kivaa.

Kuka haluis ostaa mulle tiketin ausseihin? :rolleyes:

Hyi lasivilla on kamalaa. Meillä laajennettiin taloa joskus kun olin pieni, muistan kun upotin kädet sellaseen lasivillapuskaan. Ei kivaa.

Kuka haluis ostaa mulle tiketin ausseihin? :rolleyes:

Mäpäs tänään sirkkelöin 5h noita villa-soiroja ja imuria ei tietenkään ollu, pölis kivasti:dance:

Uuh mul on niin rankkaa.. kuka ottais poskeen? Alyssa?

Ai, ostitko huuliharpun? Jos joskus tehtäis Muumeista real life -tyylinen elokuva, niin sä voisit pyrkiä näyttelemään Nuuskamuikkusta!

:dance2:

Pelasin ekaa kertaa eläessäni mölkkyä ja petanquea tässä viikon aikana. Tai petankkia oon heitelly, lähinnä ihmisiä, mutten pelimielessä. Pienessä tumussa se oli kivempaa...Ainakin toisilla, minähän olin selvinpäin.

Back
Ylös Bottom