Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

awww, ihanaa :haart: kasvata siitä sitten kunnon pelimies ;)

Kasvatan siitä toivottavasti ainakin fiksumman kuin mitä itse olen. :) Kyllä sillä ainakin tarhassa vientiä olisi, mutta se on niin ujo tyttöjen kanssa viellä. :D

onks sit elokuu ja me lähetään dokaamaan? ;)

Taitaa olla :rolleyes: :D

Kasvatan siitä toivottavasti ainakin fiksumman kuin mitä itse olen. :) Kyllä sillä ainakin tarhassa vientiä olisi, mutta se on niin ujo tyttöjen kanssa viellä. :D

Kyllä sitä sitten ehtii, tarhassa ne tytötkin on vähän sellasia tuuliviirejä ettei niiden kanssa kannata välttämättä alkaa mihinkään.

Fuhrer saa pinpettii, Fuhrer saa pinpettii... läl läl läl läl älä lälöälöäöläölöööää

njönnjönnjöö :dance2:

entä jos varois sitä sun jalkaa? :rolleyes:

Niin no... tosin en pystyis muihin asentoihin kuin siihen perinteiseen, koska tota jalkaa ei saa koukkuun eikä muutenkaan oikeastaan mitenkään väänneltyä :( et aika tylsää olis.

Jes.. :dance2:
Kannattaa käyttää tää aika henkiseen valmistautumiseen..
When the going gets tough, the tough gets going ;)

No just :D

Niin no... tosin en pystyis muihin asentoihin kuin siihen perinteiseen, koska tota jalkaa ei saa koukkuun eikä muutenkaan oikeastaan mitenkään väänneltyä et aika tylsää olis.

pöytää vasten takaapäin, lusikka-asennossa, lootus yms..

Tätä ketjua kun nyt oon seuraillut niin Alyssaa taitaa odottaa melkoinen "tukkijoki". :D

Tätä ketjua kun nyt oon seuraillut niin Alyssaa taitaa odottaa melkoinen "tukkijoki". :D

Kyllä mä noi sällit kuriin pistän :whip:

Voi viddu. Olin unohtanut laittaa verkkopankkiin sen laskunmaksun varmistustunnuksen, kun maksoin vuokran. Noh, eräpäivä oli kuunvaihteessa.:D

Oon viimeaikoina ryssinyt monta muutakin laskua.

Back
Ylös Bottom