Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehheh:D
Siinä olis jo MEE:kin ihmeissään jos viis miestä pitäis hoitaa :D
Ei ois...
Odotellaan kun neiti itse vastaa.
Ei silti:D EI sitten mitenkään:D 5 miestä kun vetäis vuoronperää anaalin sen 20-30 min niin voisi olla paikat hellänä.
Onhan se ihan kivan tuntuista...

;Mut ootellaan Evee...

5 hoituis ihan iisisti.

3 aukkoo, 2 kättä. Periaatteessa menis 6. Jaloilla vois sitä vikaa wänkätä.

Noniin, pitihän se arvata. :whip:
Kyllä tuossa kuudennessa on jo melkosta akrobatiaa vaativaa hommaa :hyvä:

Itseasiassa vois mennä 7, edellyttäen että ne 2 ois ball busting-tyyppisiä miehiä. Jos ei, ni sit pitää käyttää molempia jalkoja yhteen tyyppiin ja sillo beesiin pääsee vaan 6...

Totta!
Se aidosti rehellinen hymy ja ilo saa palan kurkkuun kovemmaltakin ihmiseltä.

Puhut totuuden sanoja.. Lapset on kyl harvoja asioita, luonto ja eläimet myös, siinä se lista sit onkin, mitä kannattaa vaalia tässä maailmassa. Me ollaan hienosti tuhoamssa kaunista planeettaa.

Lapset on kyl harvoja asioita, luonto ja eläimet myös, siinä se lista sit onkin, mitä kannattaa vaalia tässä maailmassa.

Sanotko sä sitä "eläimien vaalimiseksi"... :wtf::lol2::kuola::whip:

Kyllä siinä tulee välillä hiton huimaava tunne ku katselee omaa lasta ja kelailee että miten hitosti sillä on mahdollisuuksia.

Se mahdollisuuksien määrä on ihan tolkuton. :)

senkin perverssi! Sen ainoan kerran kun postaukseni ei liittynyt seksiin mitenkään niin sinä tuut ja muutat sen tolla kieroutuneella mielikuvituksellasi. :jahas:

senkin perverssi! Sen ainoan kerran kun postaukseni ei liittynyt seksiin mitenkään niin sinä tuut ja muutat sen tolla kieroutuneella mielikuvituksellasi. :jahas:

Anteeksi.

Häpeän, häpeän, häpeä-ä-ä-äään...
Ruoski minusta esiin se nainen joka oon
joka oon, joka o-o-o-o-oooooooon...

:(

:whip:

kutsuiko joku mut?

Puhut totuuden sanoja.. Lapset on kyl harvoja asioita, luonto ja eläimet myös, siinä se lista sit onkin, mitä kannattaa vaalia tässä maailmassa. Me ollaan hienosti tuhoamssa kaunista planeettaa.

Jep, voi sitä oman koiran ilmettä ja iloa kun kotiin tulee joka päivä:)

jos sen tekis ni tää ketju ois suljettu jo tuhansia posteja sitten, sun ajatukset on k-40 tasoa.. :rolleyes: Saat anteeks tän kerran.. :)

Ja myöhemmin ehkä jotain muutakin, riippuu miten tuhma oot.. ;)

meinaako prayer alkaa ujostelemaan? Mä tuun mukaan, kolmanneks, neljänneks tai viidenneks. ihan sama kuha Alyssa saa kyytiä.. :kuola:

sillo jo alyssaki vois sanoa että on kunnolla saanu mulkkua ku 5 wtf-trediläistä kiskoo alyssaparkaa joka suunnasta :D

TOSI KIVAA OON HETKEN POISSA JA HETI SUUNNITELLAAN KAIKKIA KAMALUUKSIA MUN PÄÄN MENOKSI!! Jos rupeette leikkii mun kanssa niin kyllä siinä kyytiä saa kaikki muut paitsi minä :whip:

Kyllä siinä tulee välillä hiton huimaava tunne ku katselee omaa lasta ja kelailee että miten hitosti sillä on mahdollisuuksia.

Se mahdollisuuksien määrä on ihan tolkuton. :)

Voiii, onko sulla lapsi?
Meillä kävi äsken yks äidin kaveri 2 lapsensa kanssa, sellasia ihan pieniä vielä. Se toinen oli niin söpö, semmonen 8kk vanha pulska tyttölapsi. Nauroin sille ja se nauro takas :D

Mä lähden nyt pois keskuudestanne...

Ei sitten saa rivoilla...
mun pään menoks...

Illanjatkoa mussukat...
:love:

:whip:

kutsuiko joku mut?

Tunnistat mun huudon millo vaan, vaikka se ois osoitettu kelle vaan. Selvännäkijä! Jätkässä on shamaanin lahjat!

Jep, voi sitä oman koiran ilmettä ja iloa kun tulee joka päivä:)

Sairasta... :urjo:

jos sen tekis ni tää ketju ois suljettu jo tuhansia posteja sitten, sun ajatukset on k-40 tasoa.. :rolleyes: Saat anteeks tän kerran.. :)

Ja myöhemmin ehkä jotain muutakin, riippuu miten tuhma oot.. ;)

Heh heh... ;)

Too hard 2 handle. 4 u siis...

TOSI KIVAA OON HETKEN POISSA JA HETI SUUNNITELLAAN KAIKKIA KAMALUUKSIA MUN PÄÄN MENOKSI!! Jos rupeette leikkii mun kanssa niin kyllä siinä kyytiä saa kaikki muut paitsi minä :whip:
Etkö arvosta? kiskomisella tarkotin että niinku käsista ja jaloista vedetään sua eri suuntiin ku oon kuullu että sulla on paikat tosi jumissa :( sitte vähä hierottas sua ja lopuksi pantas joka reikään :)

Mä lähden nyt pois keskeltäsi...

Ei sitten saa rivoilla...
mun pään menoks...

Illanjatkoa mussukka...
:love:

Ooh :love: :haart:

Reinzell jättää poistuessaan ISON aukon muhun... Vaikea on muiden täyttää sitä...

;)

On tuommoinen 6vee pojankloppi :D Oikea isinpoika. :) Maailman kaunein olento.

awww, ihanaa :haart: kasvata siitä sitten kunnon pelimies ;)

Etkö arvosta? kiskomisella tarkotin että niinku käsista ja jaloista vedetään sua eri suuntiin ku oon kuullu että sulla on paikat tosi jumissa :( sitte vähä hierottas sua ja lopuksi pantas joka reikään :)

No onpas tosi kiva suunnitelma. Hieronta on kyllä ihan jees :rolleyes:

Enää 3 ½ viikkoa selibaattia jäljellä :dance:

Back
Ylös Bottom