Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se mahtava tunne kun sulla on ase kädessä ja pääset jotaKIN ampumaan...
edit. oho:D
Mä rakastan tätä.
pakko ostaa omaks joskus, tosin ilman sarjatulta.

käsiaseeseen/sarjatuli paljo vaikiampi ku esim haulikkoo tai kivääriinitsekin tykkään aseista aina kun mua ei ammuta niillä. onko vaikea saada lupia aseeseen?
käsiaseeseen/sarjatuli paljo vaikiampi ku esim haulikkoo tai kivääriin
no haulikkoon tai metästyskivääriin riittää melkeimpä se että sanoo että ammut sorsia.vaaditaanko mitä? jos sanoo että ampuu sorsia niin riittääkö? joku metsästyslupa? tai jos liittyy johonkin ampumakerhoon?

Likat haluaa aina säätöä. Haluunko mäki sitte säätöö jos haluan pillua? Sama asia? ( KO )
ampuminen on kyllä mukavaa. lintuja ja jäniksiä on kiva ampua ku ne välillä melko haastavia
se fiilis kun tipu luulee pääseväsä karkuun mutta sie tarjootki sille lyijyä perään ja NAM tipu kenttään!
no haulikkoon tai metästyskivääriin riittää melkeimpä se että sanoo että ammut sorsia.
jos johonki rynnäkkökivääriin/käsiaseeseen koitat saaha lupia ja sanot että ammut sorsia nii siitä tulee sanomista :D (ei ole aivan sallittua :thumbs![]()
testompaa ootella 8 tuntia passissa ja loppuyö ehtiä koiraa 50km säteeltä. jep. ;)Mä en oikein noita pieniä... Hirvimetsällä oon ollut, se on... testompaa ;)
jätetään se pilkku rauhaan :kippis1:Rynnäkkökivääriä saa käyttää metsästykseen (esim. m4) metsästyslippaalla johon mahtuu 3 patruunaa.
mitä sie sinne :DLähen Serbiassa käymään lähiaikoina, tiedä vaikka sais AK:sta :D
itse oon kans ase/sota-hullu![]()

Mä voin eve lähteä sun kanssa ammuskelemaan jos pukeudut samanlaisiin vaatteisiin kuin tuo nainen jonka postasit![]()