Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä rakastan tätä.
pakko ostaa omaks joskus, tosin ilman sarjatulta.
800px-RK_62_76.jpg

Oisin voinu jäädä viä vuodeks inttiin, pelkästään tän takia.

Toinen on tää Gansta shit Uzi
Maruzen%20MicroUzi-L.jpg

On se mahtava tunne kun sulla on ase kädessä ja pääset jotaKIN ampumaan...

edit. oho:D

Olen samaa mieltä. Tosin jo aseen kädessä koskeminen ja muut jutut joita en tässä mainitse on kewl. Kyllähän ne hienoja vempeleitä on.

Valta. Se on se juttu. Kokonaisvaltaisesti.

Mä rakastan tätä.
pakko ostaa omaks joskus, tosin ilman sarjatulta.

Mäkin rakastaisin tota. Sit voitais ammuskella ja...

:kuola:

vaaditaanko mitä? jos sanoo että ampuu sorsia niin riittääkö? joku metsästyslupa? tai jos liittyy johonkin ampumakerhoon?
no haulikkoon tai metästyskivääriin riittää melkeimpä se että sanoo että ammut sorsia.

jos johonki rynnäkkökivääriin/käsiaseeseen koitat saaha lupia ja sanot että ammut sorsia nii siitä tulee sanomista :D (ei ole aivan sallittua :thumbs:)

Pitäiskin päästä ammuskelee... Hiekkamontuille vaan... :evil:

ampuminen on kyllä mukavaa. lintuja ja jäniksiä on kiva ampua ku ne välillä melko haastavia :kuola:

se fiilis kun tipu luulee pääseväsä karkuun mutta sie tarjootki sille lyijyä perään ja NAM tipu kenttään!

Likat haluaa aina säätöä. Haluunko mäki sitte säätöö jos haluan pillua? Sama asia? ( KO )

Ai halua aina eikä kaikki. Mä itse henkilökohtaisesti inhoon säätämistä. Mun kanssa ei säädetä prkl.

ampuminen on kyllä mukavaa. lintuja ja jäniksiä on kiva ampua ku ne välillä melko haastavia :kuola:

se fiilis kun tipu luulee pääseväsä karkuun mutta sie tarjootki sille lyijyä perään ja NAM tipu kenttään!

Mä en oikein noita pieniä... Hirvimetsällä oon ollut, se on... testompaa ;)

dessu ois kyllä siisti jos menisin kyttä asemalle sanoo et aseenkantolupa ois jees ja syynä hyvin vittumainen naapuri niin ei varmaan onnistuis... pitäis vissiin liittyä johonkin ampuma seuraan niin saa käsiaseeseen luvat?

edit. en siis oikeasti ketään ammu vitsi vitsinä kohta soitellaan muuten jostain taas perään :D

no haulikkoon tai metästyskivääriin riittää melkeimpä se että sanoo että ammut sorsia.

jos johonki rynnäkkökivääriin/käsiaseeseen koitat saaha lupia ja sanot että ammut sorsia nii siitä tulee sanomista :D (ei ole aivan sallittua :thumbs:)

Rynnäkkökivääriä saa käyttää metsästykseen (esim. m4) metsästyslippaalla johon mahtuu 3 patruunaa.

nääh, kunnon hyökkäys- tai aukeella puolustusammunnat on kivoja. (tosin en oo ihmisiä vastaan puolustautunut, peltijanttereita vain ;))
ensin vähän maassa ryömintää ja sitten asemiin sykähtäminen...

Silti parasta on talonvaltaus ja alueen haltuunotto, AKEtus (asutuskeskustaistelu). Ensin köysilaskeutumista katolta ja talo tyhjäks huone kerrallaan...

Imo.

itse oon kans ase/sota-hullu :kuola:
Erityisesti erikoisjoukkojen toiminnasta esim. swat (vaikka onkin poliisin yksikkö), delta force, SAS yms. Tavallaan toivosin jonkin sortin suurta konfliktia vielä niin pääsisi näkemään eri asevoimien yhteenottoja isossa mittakaavassa, ellen itse vielä lähde alalle.. vaikka sivullisten kuolemat ei olekkaan mikään hyvä juttu.
Lähen Serbiassa käymään lähiaikoina, tiedä vaikka sais AK:sta :D

Back
Ylös Bottom