Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja muista, mä olen vasta 18v pikkutyttö, saan olla kiinnostunut pikkupojista :lol2:

Voisin sanoa melkein saman:
Ja muista, mä olen vasta n.29v Nainen, saan olla kiinnostunut pikkupojista :lol2:

Ainoana erona että pikkupojat eivät saa olla fyysisesti pieniä... ainoastaan ikänsä puolesta poikia. Kiitos tänne pari kappaletta semmoisia testontäytteisiä nuoria oreja!

:whip: ;)

Tai jos nyt alottelis ensin vaatimattomasti yhdellä. Sit vois hiljakseen laajentaa haaremia. Ikäskaalalla 18-28... Vaikka yks jokaista ikäryhmänsä edustajaa, mut kaikki mua nuorempia.

Semmonen 10 orin talli... :kuola:

Varmasti tekisi kyllä Evenkin mieli vähän testata tuon mustan kaverin "brunoa", uskon että jokaisessa naisessa asuu pieni halu maistaa mustaa. :D

Tähän voin todeta että siinä vaiheessa kun mä "testaan mustan kaverin brunoa" niin sitä nimitetään raiskaukseksi.
Eli kiitos ei :jahas:
Ei pahalla, mutta ei hyvälläkään. Ei mun juttu.

Ihan pakko tähän väliin:

samie4.jpg

Varmasti tekisi kyllä Evenkin mieli vähän testata tuon mustan kaverin "brunoa", uskon että jokaisessa naisessa asuu pieni halu maistaa mustaa. :D

Vittu tää on kyllä taas totaalista whöthöfucckiia! :D Saa tulla aina naureskelee tänne päivän päätyttyä näille teidän hirveille jutuille! :hyvä: Tää on jo sairasta suoraan sanottuna! :lol2:

e. Columbu heitti tohon oman kuvansa? ^^

Et saa..

Jos kukaan ei pidä pikkupojista ja androgyyni-homo-metroseksuaaleista, se trendi menee ohi ja ne kuolevat sukupuuttoon. Yes please.

Mutkun... ne on joskus håtteja :rolleyes: mulla oli joskus juttua sellasen suht hoikan, silmälasipäisen ja tyylitietoisen pojan kanssa, jota luulin ensialkuun homoksi... oli muuten paljon parempi sängyssä kuin se lihaksikkaampi kaveri, jota tapailin hänen jälkeensä.

Tähän voin todeta että siinä vaiheessa kun mä "testaan mustan kaverin brunoa" niin sitä nimitetään raiskaukseksi.
Eli kiitos ei :jahas:
Ei pahalla, mutta ei hyvälläkään. Ei mun juttu.

Joo ei sun multa tarvitse anteeksi pyydellä. :) Sehän ei ole multa pois jos naiset karttaa mustaa, päinvastoin. :D

Diabeetikko kaveril meni tänään vähän sokerit alas.. oli hauskan näköstä kattella kun se pöyri vähän maassa.. sai onneks syötyy ennen sitä nii ei mitään vakavaa. :P

Oho, sori :nolo:

Tuossa mun postaamassa kropassa on aikalailla mun tavoite, siitä isompi ei tarvitse olla.

Hyvä tavote. En valittais.

Joo ei sun multa tarvitse anteeksi pyydellä. :) Sehän ei ole multa pois jos naiset karttaa mustaa, päinvastoin. :D

No ei se kyllä sua mitenkään hyödytäkään :D

Tällänen muuten tulee googlesta, kun etsii what the f***? KUVIA .... :lol2:
Kuka tunnustaa omaksi kuvakseen???

superwoman.jpg

ai saatana ku repesin tota kuvaa :lol2:

iik, juttelen mesessä mun ala-asteaikaisen suuren rakkauden kanssa. Ollaan nykyisin tosi hyviä kavereita, mutta silti muistuu aina mieleen ne suuret tunteet :D

Tällänen muuten tulee googlesta, kun etsii what the f***? KUVIA .... :lol2:
Kuka tunnustaa omaksi kuvakseen???

Mä hain sanalla what the fuck tuli ekana ihan miiiiiiielettömän lihava ihminen... Huh huh. Ja muutenkin aika WTF-kuvia kyllä.

:wtf:

Voishan tuota takaapäin sutasta, ku ei tarvis katsella naamaa ollenkaan. :)

Back
Ylös Bottom