Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Homot kuulkaas, se on nyt sellanen juttu että taidan lähteä nukkumaan...

Kyllähän sitä vois vähän.. ;) vähän ja vähän! :D

http://www.youtube.com/watch?v=pfp_1BkdLxk&feature=related
Kohtuullisen vangitseva video.. :kuola:

Muistuttaa tuossa kuvassa vähän Voicelan Jukka Rossia.

Fruittari ^^
Prayer itsehän pukeudut vain niihin paskaisiin verkkareihin ja verkkopaitaan/wifebeatteriin joka päivä? ;) Koko komeuden kruunannee Karjala-lippis lippa kohti taivasta sojottaen.

Voi lollero mitä juttuu työ ootte pistäny tässä kahen päivän aikana! :hyper:

Onko kettään menossa ilosaareen nyt viikonloppuna?

Gossip Girlin Chuck..... PANISIN <3

HĂĄttis sellanen :kuola:
Menetän toivoni nykynuorisoon :wtf:
Mä oon aina kuvitellut että se on lähinnä miesten heittämä vitsi että nuoret naiset kiinnostuisi homon/androgyynin näköisistä romanttisista ja naisellisista, Siperian arotuulen nussimista vinkuheinistä, mutta perkele. Ekaa kertaa olen väärässä.

Alyssa. Häpäiset Pakkiksen naiset... :(

Mun on äkkiä pelastettava tilanne jollain OIKEESTI suht hottiksella miehellä:

cena.JPG

Päivän tunnustus: Katon ensi viikon Gossip Girl-jaksoa netistä -_-
Olen koukussa.

Mä oon aina kuvitellut että se on lähinnä miesten heittämä vitsi että nuoret naiset kiinnostuisi homon/androgyynin näköisistä romanttisista ja naisellisista, Siperian arotuulen nussimista vinkuheinistä, mutta perkele.
Hyi hitto! Ällöttäviä moiset miehet.

Kuvailit Eve just mut. ;)

Tässä sulle MEE kohtalaisen hottis MIES ! Ole Hyvä...

F4EC3BF741D947A282F7F6F023168C3A.jpg

Menetän toivoni nykynuorisoon :wtf:
Mä oon aina kuvitellut että se on lähinnä miesten heittämä vitsi että nuoret naiset kiinnostuisi homon/androgyynin näköisistä romanttisista ja naisellisista, Siperian arotuulen nussimista vinkuheinistä, mutta perkele. Ekaa kertaa olen väärässä.

Alyssa. Häpäiset Pakkiksen naiset... :(

Mun on äkkiä pelastettava tilanne jollain OIKEESTI suht hottiksella miehellä:

cena.JPG

Anteeksi :( Tossa Chuckin näyttelijässä vaan on sitä jotain... Sellanen kusipää-look ja se katse :kuola: Normaalisti homon/androgyynin näköiset eivät tosin vetoa (poikkeuksena Placebon Brian Molko nuorempana).

Ja kyllä mä totakin panisin :rolleyes:

Tässä sulle MEE kohtalaisen hottis MIES ! Ole Hyvä...

Hmm. Liian...

musta.

Anteeksi :( Tossa Chuckin näyttelijässä vaan on sitä jotain... Sellanen kusipää-look ja se katse :kuola: Normaalisti homon/androgyynin näköiset eivät tosin vetoa (poikkeuksena Placebon Brian Molko nuorempana).

Ja kyllä mä totakin panisin :rolleyes:

Gay-look, nörtti-look, kynis-look ja vässykkä-look kyllä löytyy mutta että kusipää-look? :lol2:

Gay-look, nörtti-look, kynis-look ja vässykkä-look kyllä löytyy mutta että kusipää-look? :lol2:

Jos katsoisit ko. sarjaa, ymmärtäisit kusipää-lookin ;) Ja muista, mä olen vasta 18v pikkutyttö, saan olla kiinnostunut pikkupojista :lol2:

Et saa..

Jos kukaan ei pidä pikkupojista ja androgyyni-homo-metroseksuaaleista, se trendi menee ohi ja ne kuolevat sukupuuttoon. Yes please.

Varmasti tekisi kyllä Evenkin mieli vähän testata tuon mustan kaverin "brunoa", uskon että jokaisessa naisessa asuu pieni halu maistaa mustaa. :D

Back
Ylös Bottom