Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tikkien ottaminen ei juuri satu. Toki riippuu missä ne on ja miten ne on pureutuneet ihoon(eli miten tiukalla ja kauan olleet).

Reidessä, ollut nyt 2 viikkoa. Taidan ottaa pari kipulääkettä ennen sitä, ihan varmuuden vuoksi :D

Mullaki.. byrdis keksi meille jotain kivaa tekemistä :)
mä kun luulin että te voisitte mua viihdyttää jollain tapaa....

sattuuko tikkien poisto? mul olis sellanen edessä huomenna.
niin kuin tossa aiemmin sanottiin, niin ei satu, ellei ole jäänyt ihon parantuessa ihon sisään "loukkuun", silloin voi vähän kirpaista. exä halus kerran ottaa tikit mun selästä veke ja juma kun se joutu pari kaivaan ihon sisältä...:eek: silloin kyllä muutaman kirosanan päästin ja purin huulta...mutta kaikki meni lopulta hyvin....ei oo kyllä tarkoitus pelotella :)

mä kun luulin että te voisitte mua viihdyttää jollain tapaa....
tahdon viihdyttää sua kiihdyttää, aina yhä uudelleen. tididiiii

perhana ku eile(tänään) menin aamu yheltätoista nukkumaan niin ei meinaa oikein uni nyt napata..
laulakaa joku tuutulaulu tai vastaava nii jospa mie nukahtaisin ;)

tahdon viihdyttää sua kiihdyttää, aina yhä uudelleen. tididiiii

perhana ku eile(tänään) menin aamu yheltätoista nukkumaan niin ei meinaa oikein uni nyt napata..
laulakaa joku tuutulaulu tai vastaava nii jospa mie nukahtaisin ;)

muistan ton likan "musavideon" ja hämmennyin kovin, kun tajusin että siltä pilkotti nänni yhdessä vaiheessa siinä :D .....olin kyl tosi nuori silloin....

mikä on tuutulaulun vastaava? :rolleyes: mä en ite malta mennä koisiin, kun nyt alkaa se kunnon loman viettäminen/nauttiminen, eka viikko meni jo, neljä vielä jäljellä - jee :dance:

Lähtis juna tossa 8:23 viemään armeijaa kohti. Josko vielä kuitenki tässä istuisi

muistan ton likan "musavideon" ja hämmennyin kovin, kun tajusin että siltä pilkotti nänni yhdessä vaiheessa siinä :D .....olin kyl tosi nuori silloin....
Hihii ^^
Eihän kyseessä ollut tämä neitonen: http://www.youtube.com/watch?v=D1vA2zhvbaI ;)

mikä on tuutulaulun vastaava? :rolleyes: mä en ite malta mennä koisiin, kun nyt alkaa se kunnon loman viettäminen/nauttiminen, eka viikko meni jo, neljä vielä jäljellä - jee :dance:
Kyllä sie tiedät ;)

mullakin alko nyt ensimmäinen kesäloma kolmeen vuoteen, taino viikon tässä jo olen viettänyt :)
kiva kun ei tarvihe herätä kuudelta aamulla ja saa keskittyä olennaiseen; eli treenaamiseen ja 'viihtymiseen' :rolleyes:

Lähtis juna tossa 8:23 viemään armeijaa kohti. Josko vielä kuitenki tässä istuisi

Tuli ihan tässä mieleen, kun en oo ihan perillä. Et vissiin käy nyt koulua kun kerta armeijasta puhuit, etkös jotain lukiota käynyt, ellen ihan väärinmuista?

Back
Ylös Bottom