Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enkä haise. Itse haiset puutteelle :jahas:
Nyt nukkumaan, mene sinäkin niin rauhotut :D
Fuhrer se vaan jatkaa täällä teinipimpan heruttamista.
Tikkien ottaminen ei juuri satu. Toki riippuu missä ne on ja miten ne on pureutuneet ihoon(eli miten tiukalla ja kauan olleet).
Reidessä, ollut nyt 2 viikkoa. Taidan ottaa pari kipulääkettä ennen sitä, ihan varmuuden vuoksi :D
voi vittu aamuvuoro huomenna eikä nukuta yhtäänpitäsköhän mennä samoilla silmillä
mä kun luulin että te voisitte mua viihdyttää jollain tapaa....Mullaki.. byrdis keksi meille jotain kivaa tekemistä![]()
niin kuin tossa aiemmin sanottiin, niin ei satu, ellei ole jäänyt ihon parantuessa ihon sisään "loukkuun", silloin voi vähän kirpaista. exä halus kerran ottaa tikit mun selästä veke ja juma kun se joutu pari kaivaan ihon sisältä...sattuuko tikkien poisto? mul olis sellanen edessä huomenna.
silloin kyllä muutaman kirosanan päästin ja purin huulta...mutta kaikki meni lopulta hyvin....ei oo kyllä tarkoitus pelotella 
Samaa vikaa. Tosin kuolema tulee jos meen kanniskeleen rautaputkia samoilla silmillä. Voi tätä touhua.
tahdon viihdyttää sua kiihdyttää, aina yhä uudelleen. tididiiiimä kun luulin että te voisitte mua viihdyttää jollain tapaa....
tahdon viihdyttää sua kiihdyttää, aina yhä uudelleen. tididiiii
perhana ku eile(tänään) menin aamu yheltätoista nukkumaan niin ei meinaa oikein uni nyt napata..
laulakaa joku tuutulaulu tai vastaava nii jospa mie nukahtaisin ;)
mä en ite malta mennä koisiin, kun nyt alkaa se kunnon loman viettäminen/nauttiminen, eka viikko meni jo, neljä vielä jäljellä - jee :dance:voi vittu aamuvuoro huomenna eikä nukuta yhtäänpitäsköhän mennä samoilla silmillä
Hihii ^^muistan ton likan "musavideon" ja hämmennyin kovin, kun tajusin että siltä pilkotti nänni yhdessä vaiheessa siinä :D .....olin kyl tosi nuori silloin....
Kyllä sie tiedät ;)mikä on tuutulaulun vastaava?mä en ite malta mennä koisiin, kun nyt alkaa se kunnon loman viettäminen/nauttiminen, eka viikko meni jo, neljä vielä jäljellä - jee :dance:

Lähtis juna tossa 8:23 viemään armeijaa kohti. Josko vielä kuitenki tässä istuisi