Jaa'a, jottain sie muistaakseni höpötit :D taisit olla jossai klubilla sillo.Mitä vittua muuten soitin sulle perjantaina?:D
itelläki vähän pimeetä perjantai ja eiline nii en osaa kyllä tarkallee sanoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa'a, jottain sie muistaakseni höpötit :D taisit olla jossai klubilla sillo.Mitä vittua muuten soitin sulle perjantaina?:D
Jos käytetään samoja ni käytetäänkö jopa yhtäaikaa?
Vois olla kohtuu irstasta... :D
Jaa'a, jottain sie muistaakseni höpötit :D taisit olla jossai klubilla sillo.
itelläki vähän pimeetä perjantai ja eiline nii en osaa kyllä tarkallee sanoa
Tiedättekö mitä?
Ettepä teidäkkään. Jumalaa ei ole olemassa ja hyviä tekoja ei palkita. (Osa saattoi kyllä jo tietää tämän)
Hoihoi, onko ollu darranen sunnuntai? Itsellä ei ollu olleskaa darraa :hyvä:
It wuz meee.. wana try me again?Mä oon pannu vahingossa joskus -91 syntynyttä :wtf: tosin sain tietää sen vasta jälkeenpäin ja vaikka olen itsekin tosi nuori, oli se silti järkytys. Ysiykköset on niin pikkusia.
pelottavinta oli, että se oli parempi ku moni vanhempi
e. siis sain tietää iän jälkeenpäin, en sitä et olin pannu sitä :D

It wuz meee.. wana try me again?![]()
Raumalta valitaan joku kivan näkönen pusikko. Saat ite valita mikä pusikko :haart:Ai sä se olit :wtf: Joo sano aika ja paikka vaan, olit just hauskaa seuraa :D :D
Mulla on ikävä darraoloa :/ Tipattomuutta ja savuttomuutta takana nyt tasan 2 viikkoa :D
Raumalta valitaan joku kivan näkönen pusikko. Saat ite valita mikä pusikko :haart:
Mä olen aina hauskaa seuraa, jos siis sen tarvetta on, ni yhteyttä vaan meikäläiseen ;)
e. ja aikana heti kun neidille käy..

Loistavaa, mun puhelinnumerohan on sitten se kaikille tuttu 0700-123123. Vai että nuori.. vuoden nuorempi kun sä! Virheitä tehdään toistettaviksiJees, soittelen ku eksyn sinne päin :D oot kyllä hiukan nuori mutta virheiden uusiminen on mun erikoisalaa![]()