Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heräsin itte tuossa klo 22 :D Tutkin juuri Helsingin ja Tampereen yliopistojen joustavia opinto-oikeuksia, jos tekisi kandin paprut loppuun Oulua etelämpänä.

aika mukava työyö. Eli siis olen tälläkin hetkellä töissä ja vielä 7 saakka. Työn lomassa kävin äsken kalastelemassa ja komian kirjolohen sieltä nappasin, lisäksi suht hyvän kokosen ahvenen. huomenna syödään siis kalaa.. jee.

Tosi järkevää. Avo nukku pommiin, sen työkaveri pimputteli ovikelloa 4.45 ja mie tottakai olen sen jälkeen ollut pirtee ku peipponen. Mitä nyt kipeä kurkku hieman rajoittaa virkeystilaa...

Oletteko muuten sattuneet kukaan huomaamaan, että kaupungilla / yleisillä paikoilla liikkuu silloin tällöin pariskuntia, joiden kauniimmat osapuolet ovat ihanan näköisiä, mutta miehet sen sijaan täysin onnettomia surkimuksia? Kerrassaan luonnoton näky... Toisaalta se kuvastaa myös sitä, että itselläkin on mahdollisuuksia vaikka minkä näköiseen mimmiin. Koskaan ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon.

Olen puhunut. :david:

:worship:

Miten muuten mahollista, että äsken kun heräsin niin hirvee hedari ja oksetus(darra-fiilis)?

Siis eilen en ottanut todellakaan mitään muutakun light-pommacia. Pitää nähtävästi siis pitää "krapulapäivä", ja syödä sen mukaiset krapulamätöt! <3 Kebab ranskalaisilla, tulinen kastike.

Tilasin just seksivälineitä muijalle! :dance2: Voi lollero mikä päähänpisto :D Mutta ei auta enää itku ku maksettukin on.

Dildon ja liukkaria. :D
Vanha hävis johonkin! Siis viude! Minne voi dildo hävitä? Kun ei se "sinnekään" ole hukkunut. :dance2:

Edit. Siis käytännössä tilansin vain välineen en välineitä, kun liukkari ei ole väline.

Nyt on meikällä sitten ultimate painonpudotus skaba.
30 päivää, 11.5 kiloa. JOS ei onnistu niin pidän näppini erossa kaikista mahdollisista tajuntaa laajentavista nesteistä ja namuista loppuvuoden ,mutta jos ONNISTUN niin juon kahta kauheammin JA palkitsen itseni menemällä jollekkin NÄISTÄ keikoista :rock:

Tilasin just seksivälineitä muijalle! :dance2: Voi lollero mikä päähänpisto :D Mutta ei auta enää itku ku maksettukin on.

Ennen vanhaan kuulemma annettiin kukkia.

:D Noei, kyllä mäkin dildon ja liukkaria mieluummin ottaisin :D

Kunnon tyttö! :kippis1: Vaikka uskon että niin moni muukin nainen ajattelee, eivät vaan uskalla myöntää.

Just kävin sponsorin sivuilla.Noithan on ihan helvetisti, millä kriteereillä osasit ostaa tuon minkä ostit? Muuta kuin että dildon pitää tietenkin olla pienempi kuin oma;).

Just kävin sponsorin sivuilla.Noithan on ihan helvetisti, millä kriteereillä osasit ostaa tuon minkä ostit? Muuta kuin että dildon pitää tietenkin olla pienempi kuin oma;).

Vedin puhtaasti tunteella, jos ei kelpaa niin ainahan voin myydä sen vaikka täällä pakkiksella.

Tai sit lahjoitan sen Alyssalle. :D

Vedin puhtaasti tunteella, jos ei kelpaa niin ainahan voin myydä sen vaikka täällä pakkiksella.

Tai sit lahjoitan sen Alyssalle. :D

Hahah :D Eiköhän se kelpaa, tai tuskin naisesi ainakaan kehtaa vikistä että ostit vääränlaisen :) Ja sori, mulla on jo :rolleyes:

Nii tai sitten "hävität" sen niin kuin edellisenkin.

Olen syytön tämän vanhan katoamiseen, siinä samalla katos muijan helmet, delfiinit ja liukkarit. :curs:

Mulla saattaa olla pervompia kavereita kuin tiedänkään, joku niistä on voinut vaikka kääntää ne.

Back
Ylös Bottom