siin on meidän kunnon tyttö :D
koskas nähään? ;)
Se oli vahinko
hahah, no sitten ku mun jalka on kunnossa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siin on meidän kunnon tyttö :D
koskas nähään? ;)
Sillä oli pakko olla sitten hyvä tekniikka. It's not the size of the boat, but the motion in the ocean..:dance2:Mä oon pannu vahingossa joskus -91 syntynyttä :wtf: tosin sain tietää sen vasta jälkeenpäin ja vaikka olen itsekin tosi nuori, oli se silti järkytys. Ysiykköset on niin pikkusia.
pelottavinta oli, että se oli parempi ku moni vanhempi
Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...
Köh. Suht rietasta.

Onko -89 jo liian vanha? :(Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...
Köh. Suht rietasta.
Sillä oli pakko olla sitten hyvä tekniikka. It's not the size of the boat, but the motion in the ocean..:dance2:
no comments.Se oli vahinko![]()
hahah, no sitten ku mun jalka on kunnossa :D
Mua saa satuttaakin!Itseasiassa oon pitäny mun rajana vm.-86. Se ois niiku nuorinta lihaa... Mut eihä se ketää satuta [eihän? eipä!] jos pikkusen nuorempaankin hairahtaa...
Nykyään on meininki semmosta että jo 94 ois tarjolla mutta ei kiitos? :wtf: Pysyn oman ikäsissä edelleen..
Onneksi nuo omat siskot ovat eläneet (kai?) sen verran suojattua elämää, etteivät ihan rappiolle ole päässeet ja ihastuksetkin ovat olleet suht viatonta luokkaa. Tai no mistä minä sen tietäisin, mutta yritän uskotella itselleni niin...Mua saa satuttaakin!
Itseasiassa oon pitäny mun rajana vm.-86. Se ois niiku nuorinta lihaa... Mut eihä se ketää satuta [eihän? eipä!] jos pikkusen nuorempaankin hairahtaa...
:D Kyllä tää nick on parempi näin.Sun nick voidaan siis muuttaa TsubNam1ksi? :whip: