Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

siin on meidän kunnon tyttö :D

koskas nähään? ;)

Se oli vahinko :rolleyes:
hahah, no sitten ku mun jalka on kunnossa :D

Mä oon pannu vahingossa joskus -91 syntynyttä :wtf: tosin sain tietää sen vasta jälkeenpäin ja vaikka olen itsekin tosi nuori, oli se silti järkytys. Ysiykköset on niin pikkusia.
pelottavinta oli, että se oli parempi ku moni vanhempi
Sillä oli pakko olla sitten hyvä tekniikka. It's not the size of the boat, but the motion in the ocean..:dance2:

Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...

Köh. Suht rietasta.

Ei saakeli pelkkä ajatuskin että sais paaluttaa laillisesti jotain vm.90 tyttöstä on jo vähän liian rietasta ajateltavaa näin lauantai-iltaan. :kuola:
Ajattele kymmenen vuoden päästä saa jo tehdä sitä laillisesti vm.2000 kanssa.

Tosin itse olen jo silloin varmasti seniili, joten se taitaakin jäädä pelkälle ajattelun asteelle.
Mulle tulee kohta kriisi kun ajattelen omaa ikääntymistä.:(

Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...

Köh. Suht rietasta.
Onko -89 jo liian vanha? :(

Se oli vahinko :rolleyes:
hahah, no sitten ku mun jalka on kunnossa :D

no ei se haittaa vaikka se ei täysin kunnossa oiskaan, vähän haastetta ;)
Oon aina miettiny miten pannaan vahingossa, kaatuuks joku sun huuhaan sisälle peitsi tanassa?:wtf:

Voitas sitäki kokeilla..

MEE, leikitääks et mä oon syntyny 90..

Itseasiassa oon pitäny mun rajana vm.-86. Se ois niiku nuorinta lihaa... Mut eihä se ketää satuta [eihän? eipä!] jos pikkusen nuorempaankin hairahtaa...

WTF MTV:n X-effect sarjan toi hotellipoika on ihan pukumiehen näköinen!! Mitä ihmettä, ihan kaksoisolento. Pelottavaa.

Nykyään on meininki semmosta että jo 94 ois tarjolla mutta ei kiitos? :wtf: Pysyn oman ikäsissä edelleen..

Itseasiassa oon pitäny mun rajana vm.-86. Se ois niiku nuorinta lihaa... Mut eihä se ketää satuta [eihän? eipä!] jos pikkusen nuorempaankin hairahtaa...
Mua saa satuttaakin!

Nykyään on meininki semmosta että jo 94 ois tarjolla mutta ei kiitos? :wtf: Pysyn oman ikäsissä edelleen..

Vaikka mä kauppaankin pikkusiskojani tuntemattomille (:D), niin silti tuntuu uskomattomalta ajatella, että sen ikäiset seukkailee ja pussailee tuolla, harrastavat ehkä seksiäkin :eek: Onneksi nuo omat siskot ovat eläneet (kai?) sen verran suojattua elämää, etteivät ihan rappiolle ole päässeet ja ihastuksetkin ovat olleet suht viatonta luokkaa. Tai no mistä minä sen tietäisin, mutta yritän uskotella itselleni niin...

Voi vittu. Mistä mä saan lisää jäitä tähän hätään. Kävin jo naapuristakin kysymässä, mutta ei ollu niilläkään.
Dartington_BarExcellence_WhiskyRocks_TU1464P.jpg

OH FRAK! ITs BILL ADAMA

Back
Ylös Bottom