Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

etkä ole, oot rietas tyttö..
Mäki oon kunniallinen mies. En mä kyl ees antais sulle vaikka yrittäsit saada.

Ja pöh. Ihan varmana saisin jos yrittäisin. Mutten yritä, koska olen liian kiltti.

Hei muuten mun pitää varmaan arvosteluttaa (sana?) yks mun suunnitelma täällä. Sitten kunhan ensin keksin sen.

e. MissEvilEve, eiks elämänkokemus oo aina vaan hyvä asia? :) ja kaikki miehet on tyhmiä -_-

toisaalta, jos te molemmat avaisitte pihtinne ni sit ois uutta tuulahdusta tämähetkisen ikäspektrin molemmista suunnista..
ps. olen oikeasti todella älykäs.

Ja pöh. Ihan varmana saisin jos yrittäisin. Mutten yritä, koska olen liian kiltti.

et muuten sais ellet oo oikeesti hyvä siinä..

ps. olen oikeasti todella älykäs.

Kiitos päivän parhaista nauruista... Etenkin toi sana "todella"...

:hyvä::lol2:

On se niin söötti pikku tangonpuristaja että...!!!
Awwww <3

niinhän ne kaikki sanoo..
No, sit ku tuun elokuussa sinne vetää simaa ni voit todistaa :D

Kylläkyllä :D

Tosin mulla on elokuulle jo yks projekti... Aion saada pukumiehen takas ;) Näillä näkymin ei näytä hirveän vaikelta, mutta hiukan naisellista oveluutta tarvitaan vielä.

jätä se sinne elokuun loppupuolelle ni voidaan hassutella siinä välissä..

E: naisellinen oveluus.. en tiedä mitään niin läpinäkyvää ku "ovela" nainen :D

jätä se sinne elokuun loppupuolelle ni voidaan hassutella siinä välissä..

Hahah, kattoo ny :D

Kamalaa kun tuolla on tollanen ilma, tekee vieläkin ihan hirveesti mieli lähteä johonkin ja vaikka vetää perseet :( Mielessä pyörii vaan terassi, live musiikki, hyvä seura, karpalolonkero, tupakka ja laskeva aurinko.

e. naiset on aina ovelia kaikessa mitä ne tekee, jotkut ei vaan osaa peittää sitä.

mitä kattoo ny? Se on sovittu, PISTE.

Ja tohon ku lisäät vielä villin seksin ni meillähän on aika yhteiset intressit..

E: naiset ei ole ovelia, ne luulee olevansa hirveen taitavia jos esim on tykästyny johonki poikaan, mut oikeesti ihastuneen naisen
näkee kilometrin päähän.

Paitsi minä, olen aika puusilmä omalla kohalla.

mitä kattoo ny? Se on sovittu, PISTE.

Ja tohon ku lisäät vielä villin seksin ni meillähän on aika yhteiset intressit..

E: naiset ei ole ovelia, ne luulee olevansa hirveen taitavia jos esim on tykästyny johonki poikaan, mut oikeesti ihastuneen naisen
näkee kilometrin päähän.

Villi seksi on neuvoteltavissa :D

Ja toi on kyllä aika totta suurimman osan kohdalla. Tosin oon itse ihan oikeasti ovela, liiankin, koska joudun aina vääntämään rautalangasta jos olen kiinnostunut jostain. Tai sitten kiinnostun aina niin älyttömän tyhmistä tyypeistä, etteivät ne osaa lukea mua.

näkee kilometrin päähän.

Eikös sun pitänyt olla todella älykäs?

Ei jumalauta kuinka nuoria ihmisiä täällä nykyään on. Aina vaan vanhemmaksi tuntee itsensä kun Alyssakin vasta 18v teinix... :(

No todellakin tuntee! Siis sitä voisi ihan laillisesti jo pussailla joitain vm.90 tyttösiä :hyper: Tunnen itseni ihan riettaaksi Setämieheksi kun moista ajattelen.

Villi seksi on neuvoteltavissa

Ja toi on kyllä aika totta suurimman osan kohdalla. Tosin oon itse ihan oikeasti ovela, liiankin, koska joudun aina vääntämään rautalangasta jos olen kiinnostunut jostain. Tai
sitten kiinnostun aina niin älyttömän tyhmistä tyypeistä, etteivät ne osaa lukea mua.

tää alkaa käymään kiinnostavaks.. en tosin tiedä, oot sen verran nuori et sä et raukka jaksais montaa tuntia kuitenkaan.. ;)
Naiset rakastuu renttuihin..

Eikös sun pitänyt olla todella älykäs?

piti.. Kyse onkin ehkä siitä että en usko että kyseisellä henkilöllä voisi olla tunnelatausta mua kohtaan niin en mieti asiaa kovin objektiivisesti.
Viime aikoina oon kyllä oppinut..

tää alkaa käymään kiinnostavaks.. en tosin tiedä, oot sen verran nuori et sä et raukka jaksais montaa tuntia kuitenkaan.. ;)
Naiset rakastuu renttuihin..

Mua ei kannata haastaa, siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää :D ainakaan mulle.

Tapoin äsken sellasen kärpäsen, joka on kiusannut mua koko aamun :rock:

Se piru herätti mut! Ja vielä niinkin säädyttömän aikaisin kuin klo 10 aamulla. Ei tollasta tarvi kenenkään sietää.

No todellakin tuntee! Siis sitä voisi ihan laillisesti jo pussailla joitain vm.90 tyttösiä :hyper: Tunnen itseni ihan riettaaksi Setämieheksi kun moista ajattelen.

Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...

Köh. Suht rietasta.

Oon kelannu tota samaa. Tosin en että saisin laillisesti pussailla jotain vm.90 tyttösiä, lähinnä et saisin laillisesti paneskella vm.90 poikasia...

Köh. Suht rietasta.

Mä oon pannu vahingossa joskus -91 syntynyttä :wtf: tosin sain tietää sen vasta jälkeenpäin ja vaikka olen itsekin tosi nuori, oli se silti järkytys. Ysiykköset on niin pikkusia.
pelottavinta oli, että se oli parempi ku moni vanhempi

e. siis sain tietää iän jälkeenpäin, en sitä et olin pannu sitä :D

Back
Ylös Bottom