Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sä rupeet kyl Alyssa olee jo siin rajamailla et oisitko liian vanha.. ;)

Äläs nyt, kuuntelin just mun (miespuolisen) kaverin ikäkriisivalitusta. Herra täyttää elokuussa 19 :jahas:
Tosin on mulla kyllä aika vanha olo, jussinakin joku -92 yritti iskeä :D se oli niin pieni!

Äläs nyt, kuuntelin just mun (miespuolisen) kaverin ikäkriisivalitusta. Herra täyttää elokuussa 19 :jahas:
Tosin on mulla kyllä aika vanha olo, jussinakin joku -92 yritti iskeä :D se oli niin pieni!
no oisit antanu... ees vähäsen.. edes pikkuisen piparin reunaa! :(

Yo wassup homies? Im back in town, niggaz.

no oisit antanu... ees vähäsen.. edes pikkuisen piparin reunaa! :(

Emmä ku se oli nii pikkuruinen :( tarjosin sille kyl mun pikkusiskoja (-94 ja -95) mut ei kelvannu, kuulemma liian nuoria. Siitä pojasta tulee kyllä isona ihan varmasti jonkun 50v naisen nuori rakastaja.

Emmä ku se oli nii pikkuruinen :( tarjosin sille kyl mun pikkusiskoja (-94 ja -95) mut ei kelvannu, kuulemma liian nuoria. Siitä pojasta tulee kyllä isona ihan varmasti jonkun 50v naisen nuori rakastaja.
hihi ;) oot melko rontti ku pikkusiskoja tarjoilet ventovieraille

vähän liian vanhoja :(
liha menee pilalle kun siinä kasvaa karvoja

:( Noh, eivätköhän nuo vielä kaupaksi mene... (en mäkään kyllä haluis mun pikkusiskoja, ne on ärsyttäviä kumpikin)

Mun pojat lupas tulla tänää kattoo mua :) Hiukan ärsyttävää kyllä kun mulla ei oo tällä paikkakunnalla yhtään tyttökaveria, vaan noita poikia joista jokasen oon tuntenut väh. 8 vuotta.

e. Fuhrer, mä oon piloille mennyt vuosikerta -90 :D

Ei jumalauta kuinka nuoria ihmisiä täällä nykyään on. Aina vaan vanhemmaksi tuntee itsensä kun Alyssakin vasta 18v teinix... :(

Ei jumalauta kuinka nuoria ihmisiä täällä nykyään on. Aina vaan vanhemmaksi tuntee itsensä kun Alyssakin vasta 18v teinix... :(

Mutta mulla on elämänkokemusta saman verran ku 40v vanhuksella.

e. Fuhrer yritäks heruttaa? :D

mitä sä oikeen luulet musta? :rolleyes:

Sä voisit kyl luvata antautua mulle ni koko ketju menis siniseks kateudesta ja mua alettais sanoo kuninkaaks :D

(mitäpä muutakaan)

Sä voisit kyl luvata antautua mulle ni koko ketju menis siniseks kateudesta ja mua alettais sanoo kuninkaaks :D

Niijust :jahas: mä en tolleen vaan antaudu ku oon kunniallinen tyttö.

sä oot just hyvää vuosikertaa.. mä en oo kyl perehtyny ku 80-luvulla alkunsa saaneisiin..
sä voisit laajentaa mun otantaa.. ;)

Voisinko laajentaa otantaa? En voi kommentoida moisia... :jahas:

Ei se auta, koska sit mulla on elämänkokemusta saman verran ku 80v vanhuksella :(

e: Yrittää se. Hyvä homma. Mun mielestä yritystä pitäis olla enemmänkin mut tyhmä se on ku saapas.

Back
Ylös Bottom