Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On hyvä. Joka jakson oon tsiigannu koneelta. Mun mielipiteitä ei kyllä kannata kuunnella, kun kattelen kuulemma kaikkia paskasarjoja. :dance2:
Edit: Käsipallo on parasta. Pallon paikalle vaan mulkku ja eikun huispaamaan.

Juu Goldust on hyvä! Ihan koukussa meitsi. Draamaa ja romantiikkaa :haart:

Kyl kaverit täälläki dissannu on kun kattelen. Muilla pyörii Lost tai Prison Break :D MutQ se on vaan niin hyvä

Eiikä. Kauneus piilee siinä, että vaikka näennäisesti korinteko on helppoa, niin oikeasti se on tasaväkisessä pelissä ihan hemmetin vaikeaa ja silloin vaikka tehtäisiin paljon pisteitä, parilla pisteellä voi olla ratkaiseva merkitys.

Joopa joo.. Tulee niitä koreja silti aivan liikaa. Se on sellasta tylsää päästäpäähänjakori-peliä.

Ei vaan, hieno laji. Kunhan tässä "puhun" lämpimikseni. :piis:

Koris hieno laji kyllä. Täytyy ens kaudella alkaa taas NBA katteleen netistä, nyt vaan lähinnä tulokset. Joku puulaakikoris vois olla kova, sais tuntumaa takaisin

Ja siinä alan häijyin jätkä:
00016f.jpg

Koris hieno laji kyllä. Täytyy ens kaudella alkaa taas NBA katteleen netistä, nyt vaan lähinnä tulokset. Joku puulaakikoris vois olla kova, sais tuntumaa takaisin

Ja siinä alan häijyin jätkä:
00016f.jpg

galleria_joukkue2007f.jpg

Petteri Koponen :haart:
Oon jutellu ton kanssa :D

Ei kai :D Kyl Koponen silti vie ;)

Back
Ylös Bottom