Columbu
Homo Reus
Ei saatana saa salilla olla kivaa! Salilla pitää kärsiä, karjua, ärjyä, kuolata ja vaipua voipuneena maahan omaan oksennukseensa!Salilla oli kivaa. :dance: :dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana saa salilla olla kivaa! Salilla pitää kärsiä, karjua, ärjyä, kuolata ja vaipua voipuneena maahan omaan oksennukseensa!Salilla oli kivaa. :dance: :dance2:

Mutta jos tekee kaikilla vaaleenpunasilla painoilla, niin se on hauskaa ja fantsua. Olen siitä elävä esimerkki.Ei saatana saa salilla olla kivaa! Salilla pitää kärsiä, karjua, ärjyä, kuolata ja vaipua voipuneena maahan omaan oksennukseensa!
Mikä leffa noin hyvä oli?
Oli melkein yhtä typerä kuin se Call on Me -abivideo. Ja en todellakaan ole mikään Hyssälä-fani!
Oot vähän keijo. ;) :piis:Mutta jos tekee kaikilla vaaleenpunasilla painoilla, niin se on hauskaa ja fantsua. Olen siitä elävä esimerkki.
Kuulostaa fiksulta elokuvalta! :lol2:"Boat Trip - kuuma sinkkuristeily 23.40
(82 ääntä)Kommentit (17)Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Esittely IMDb:ssä
Lisää kalenteriisi (vCalendar)
(Boat Trip)
Hervoton herkkupala kundikaksikosta, joka koettuaan kovia naismaailmassa kirmaa sinkkuristeilylle autuaan tietämättömänä siitä, että laiva on lastattu seuraa etsivillä homoilla ja lesboilla. Ohjaaja: Mort Nathan, USA/Saksa, 2002. (90'). Pääosissa: Cuba Gooding Jr., Horatio Sanz, Vivica A. Fox, Roselyn Sanchez, Roger Moore, Lin Shaye, Richard Roundtree, Victoria Silvstedt, Maurice Godin, Bob Gunton."
-Telkku.com
Ei saatana saa salilla olla kivaa! Salilla pitää kärsiä, karjua, ärjyä, kuolata ja vaipua voipuneena maahan omaan oksennukseensa!
aika.Tekis mieli alkaa pelaa koripalloa taas. One Tree Hilliä liikaa :(
On hyvä. Joka jakson oon tsiigannu koneelta. Mun mielipiteitä ei kyllä kannata kuunnella, kun kattelen kuulemma kaikkia paskasarjoja. :dance2:Enpäs oo ikinä muuten tota sarjaa kattonu. Onks hyvä?