Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saisko jätkät sit oikeesti helposti? En kyllä usko. En mä ainakaan avaa suutani tyttöjen kanssa. Koskaan.

Ihan varmaan sais. Se muijakin oli ihan selvästi haku päällä. Eikä ollut edes mikään jokinorsu, vaan ihan söpö blondi. Nää asiat täytyy vaan oppia katsomaan. Sinänsä pelottavaa, että mulle on kehittynyt tosi hyvä pelimiessilmä...

Ihan varmaan sais. Se muijakin oli ihan selvästi haku päällä. Eikä ollut edes mikään jokinorsu, vaan ihan söpö blondi. Nää asiat täytyy vaan oppia katsomaan. Sinänsä pelottavaa, että mulle on kehittynyt tosi hyvä pelimiessilmä...

Siitä vaan niitä tyttöjä kellistämään:dance2: Muista sitten niitä:kuvia:

Uuuh.. Alyssa. Opeta mulle sun pelimiessilmä.

Ei vaan. En halua. Muutenkin naisista on viime aikoina ollut pelkkää haittaa. Ne häiritsee mun elämää, unta ja ihmissuhteita. Eikä tykkää toisistaan, kun kaikki haluaa vain mua ja ne kadehtii toisiaan ja tappelee musta. Koko ajan.

Rakastun yhä tulisesti, mutta mitä voimakkaammin tunteen palo roihuaa, sen nopeammin se myös sammuu.

Noin mullekin käy, mutta en kutsu sitä rakkaudeksi... :rolleyes: ja aika roihahtamisesta sammumiseen on siinä 10h kieppeillä :D

Moi oon 16v ja rakkaus on jossain mun perseessä :lol2:

039_22741~Arnold-Schwarzenegger-Posters.jpg

Ton verran??

Yliarvostettua... :jahas: :D
moi oon 18v ja uskoni rakkauteen on kuollut :itku:

Tuun tänne niin halataan, sitten lopulta mä nukahdan sinuun kiinni painautuneena.

:zzzz:

Siitä vaan niitä tyttöjä kellistämään:dance2: Muista sitten niitä:kuvia:

Emmä mitään tyttöjä halua, ne on ihan tyhmiä.

Miten paljon sitä suuta pitää avata että saa?

Sopivan röyhkeästi. Ja toi kuva on kyl ihan jees :thumbs:

Columbu on varmaan vaikeeta olla tollanen enkelitukkainen, taivaasta pudonnut adonis, jonka jalkoihin naiset vain lankeaa :(

Columbu on varmaan vaikeeta olla tollanen enkelitukkainen, taivaasta pudonnut adonis, jonka jalkoihin naiset vain lankeaa :(
Joo. Varsinkin kun itsekontrolli on heikko ja seikkailunhalu on kova ja suuri. Myös joku muu on kova ja suuri, arvaa mikä?

Back
Ylös Bottom