Saisko jätkät sit oikeesti helposti? En kyllä usko. En mä ainakaan avaa suutani tyttöjen kanssa. Koskaan.
Eihän sun tarvikaan, riittää että ne avaa :D :dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko jätkät sit oikeesti helposti? En kyllä usko. En mä ainakaan avaa suutani tyttöjen kanssa. Koskaan.
Moi oon 21v ja ikuinen romantikko. Rakastun yhä tulisesti, mutta mitä voimakkaammin tunteen palo roihuaa, sen nopeammin se myös sammuu.moi oon 18v ja uskoni rakkauteen on kuollut :itku:
Yliarvostettua... :jahas: :D
moi oon 18v ja uskoni rakkauteen on kuollut :itku:
Ihan varmaan sais. Se muijakin oli ihan selvästi haku päällä. Eikä ollut edes mikään jokinorsu, vaan ihan söpö blondi. Nää asiat täytyy vaan oppia katsomaan. Sinänsä pelottavaa, että mulle on kehittynyt tosi hyvä pelimiessilmä...

Rakastun yhä tulisesti, mutta mitä voimakkaammin tunteen palo roihuaa, sen nopeammin se myös sammuu.
ja aika roihahtamisesta sammumiseen on siinä 10h kieppeillä :D
Noin mullekin käy, mutta en kutsu sitä rakkaudeksi...ja aika roihahtamisesta sammumiseen on siinä 10h kieppeillä :D
Yliarvostettua... :jahas: :D
moi oon 18v ja uskoni rakkauteen on kuollut :itku:

Siitä vaan niitä tyttöjä kellistämään:dance2: Muista sitten niitä![]()
Miten paljon sitä suuta pitää avata että saa?
Joo. Varsinkin kun itsekontrolli on heikko ja seikkailunhalu on kova ja suuri. Myös joku muu on kova ja suuri, arvaa mikä?Columbu on varmaan vaikeeta olla tollanen enkelitukkainen, taivaasta pudonnut adonis, jonka jalkoihin naiset vain lankeaa :(