Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siltä alkaa nyt aika pahasti kyl näyttää ;//

Asiasta kukkaruukkuun, juttelen pukumiehen kans mesessä. Kutsuin sen mun pippaloihin sit ku paranen. Mut ihan hassua, taisin herättää siinä jonkun kauhean suojeluvaiston kun kerroin onnettomuudesta. Nyt se juttelee mulle koko ajan.

Suojeluvaiston my ass, seksin toivossa se sulle puhuu niinkuin kaikki muutkin :D

Suojeluvaiston my ass, seksin toivossa se sulle puhuu niinkuin kaikki muutkin :D

Ei sille viimekskään kelvannu :itku: Se on kyllä niin hintti ku vaan voi olla.

Ai niin kuin me?

sämpylän täyte...

heh heh...

hoh, umpikeijo selkeästi, m´kay?

edit. voisit saada vähän seksiä jos tuut siivoamaan tän mun kämpän ensin?

Pyh :jahas: Haluutko taas parvekkeelle yöks?

Pukumies on ihan varmaan joku mun hinttikavereista. Mä oon epäilly niitä jo pitkään, muttei ne tuu vieläkään kaapista. Ne yrittää aina sumuttaa mua inttijutuilla, vaikka samalla kun tekevät sitä, kuvittelevat mut jossain kireessä kesämekossa.

Stander, tää juttu vaatii selvästi hieman salapoliisityötä. Kuulostaa epäilyttävältä...

Nyt meen grillaamaan. Kun ei heru seksiä ni ainakin saan hyvää safkaa ;)

Stander, tää juttu vaatii selvästi hieman salapoliisityötä. Kuulostaa epäilyttävältä...

Nyt meen grillaamaan. Kun ei heru seksiä ni ainakin saan hyvää safkaa ;)
Joo, pitänee ruveta tutkimaan...

Ilmottele kun tuut Turkuun. Mennään vaikka mäkkärin veskiin hiplaamaan toisiamme (ennoo koskaan päässy pidemmälle :( ).

paitsi meidän kans...

hyyssttttttttttt........

Joo, pitänee ruveta tutkimaan...

Ilmottele kun tuut Turkuun. Mennään vaikka mäkkärin veskiin hiplaamaan toisiamme (ennoo koskaan päässy pidemmälle :( ).

Eiks meiän pitäny lähtee hakee sulle niitä tsiguliisoja? Tosin suosittelen jotain muuta paikkaa kuin mäkkiä ;D

Tsiguliisoja;) Kyl se sana jäi näköjää elään;)

Mäkeis nyt on parhaat tsiguliisat töissä! sinne kannattaa mennä!

Joo hoida kykys kuntoon ni en sitten niille tyttöparoille mitään ihan shittiä markkinoi :D
Etsitään sulle joku hesen tai mäkin kaltoin kohdeltu myyjätyttönen ;)

Mitäs mä saan?

Itse asiassa, siinä Shellin Mäkkärissä on ollu ihan kivoja tsiguliisoja. Pitääkin kysyä joltain siellä olevalta onko sua kohdeltu kaltoin tän puljun toimesta?

Back
Ylös Bottom