Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muakin ois...
Kerrohan mikä sairaala, niin hoidetaan homma pois päiväjärjestyksestä.Jos ihan täysin rehellisiä ollaan, niin mua kyllä oikeesti panettaa ihan sairaasti.
Sä et nyt taida oikein muistaa sitä mun jääkaappikuvaa...mulle ei tuota mitään ongelmia olla sulle nainen mutta ottaa silti kuin mies ;)Hummerivirta, se olisi todella mukavaa, paitsi että olen omaksunut heteroroolin nyt joksikin aikaa, kunnes tulen jälleen järkiini.
Kyllä mä sen sulta saisin...
helposti...
saisin varmaan melkein kenen vaan...

Aivan, aivan...Olinkin unohtanut. Hmmm...Pitää miettiä, sillä jossei Alyssalta irtoa, voisin kipaista sielläpäin joku kerta.Sä et nyt taida oikein muistaa sitä mun jääkaappikuvaa...mulle ei tuota mitään ongelmia olla sulle nainen mutta ottaa silti kuin mies ;)
Niin varmaan. Sulla on ehkä tollanen rosoinen karisma, mutta mulla on blondit letit ja viattoman siniset silmät - niillä saa kenet vaan![]()
Kerrohan mikä sairaala, niin hoidetaan homma pois päiväjärjestyksestä.
Kuvia?Lisäksi tiedän paremmin kuin sinä, miten miehen munaa käsitellään...
Kerro vaan se osoite, mua himottaa.Olin tyksissä, mutta nyt maalla 80km päässä Turusta. Eli myöhästyit :D
On mulla kans viehkeet silmät, kiva suu ja kauniit kädet. Lisäksi osaan vietellä kaiken kokoiset ja ikäiset pojat... Ne on kuin sulaa vahaa mun käsissä...
Lisäksi tiedän paremmin kuin sinä, miten miehen munaa käsitellään...
:D
ja LOL
Kerro vaan se osoite, mua himottaa.
jossei Alyssalta irtoa, voisin kipaista sielläpäin joku kerta.