Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mozooooooo...

emmä koko yötä runkk... pane vaan teen jotain muutakin kivaa....

aattelen sua.........

No "lol".

Jos ihan täysin rehellisiä ollaan, niin mua kyllä oikeesti panettaa ihan sairaasti. Viime kerrasta on taas joku 3vkoa ja nyt turhauttaa jo valmiiksi tämä 6vkon selibaatti. Eksä kutsui perjantaina pitkää viikonloppua viettämään... Arvatkaapa olisko tehnyt mieli lähteä :(

Muakin ois...

Sun eksän bileet...
Mun selibaatti kestää maksimissaan noin kuus tuntia... jos on pakko...

Mua ei...

Hah, jätkä koittaa juksata...

Mäkin oon tosi hellä...

Onkohan se vielä kokovartalokipsissä?
jos ei, niin kohta on.......

Kyllä mä sen sulta saisin...
helposti...

saisin varmaan melkein kenen vaan...

Hummerivirta, se olisi todella mukavaa, paitsi että olen omaksunut heteroroolin nyt joksikin aikaa, kunnes tulen jälleen järkiini.

Jos ihan täysin rehellisiä ollaan, niin mua kyllä oikeesti panettaa ihan sairaasti.
Kerrohan mikä sairaala, niin hoidetaan homma pois päiväjärjestyksestä.

Hummerivirta, se olisi todella mukavaa, paitsi että olen omaksunut heteroroolin nyt joksikin aikaa, kunnes tulen jälleen järkiini.
Sä et nyt taida oikein muistaa sitä mun jääkaappikuvaa...mulle ei tuota mitään ongelmia olla sulle nainen mutta ottaa silti kuin mies ;)

Kyllä mä sen sulta saisin...
helposti...

saisin varmaan melkein kenen vaan...

Niin varmaan. Sulla on ehkä tollanen rosoinen karisma, mutta mulla on blondit letit ja viattoman siniset silmät - niillä saa kenet vaan :rolleyes:

Sä et nyt taida oikein muistaa sitä mun jääkaappikuvaa...mulle ei tuota mitään ongelmia olla sulle nainen mutta ottaa silti kuin mies ;)
Aivan, aivan...Olinkin unohtanut. Hmmm...Pitää miettiä, sillä jossei Alyssalta irtoa, voisin kipaista sielläpäin joku kerta.

Niin varmaan. Sulla on ehkä tollanen rosoinen karisma, mutta mulla on blondit letit ja viattoman siniset silmät - niillä saa kenet vaan :rolleyes:

On mulla kans viehkeet silmät, kiva suu ja kauniit kädet. Lisäksi osaan vietellä kaiken kokoiset ja ikäiset pojat... Ne on kuin sulaa vahaa mun käsissä...

Lisäksi tiedän paremmin kuin sinä, miten miehen munaa käsitellään...

:D
ja LOL

Kerrohan mikä sairaala, niin hoidetaan homma pois päiväjärjestyksestä.

Olin tyksissä, mutta nyt maalla 80km päässä Turusta. Eli myöhästyit :D

Ei tuu kuvia nyt, mut 2000:nes posti pyhitetään sille, mille tuhanneskin, eli:

Mä niin tykkään teistä jätkät

:haart:

On mulla kans viehkeet silmät, kiva suu ja kauniit kädet. Lisäksi osaan vietellä kaiken kokoiset ja ikäiset pojat... Ne on kuin sulaa vahaa mun käsissä...

Lisäksi tiedän paremmin kuin sinä, miten miehen munaa käsitellään...

:D
ja LOL

Mut mua voi kato aina opettaa siinä munankäsittelytaidossa.

Kerro vaan se osoite, mua himottaa.

jossei Alyssalta irtoa, voisin kipaista sielläpäin joku kerta.

Kamalaa esineellistämistä ja seksiobjektointia (?) :jahas:

Ai jumakauta että osaa olla tylsää! Viikon ollu kauhee pärinä perseessä niin nyt ei osaa rennosti...

Back
Ylös Bottom