Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että mä tykkään äidistäni. Saan taas viettää aamupäivän katsellen 4D-nauhoituksia. "Neitsytkoulu" kuulostaa mielenkiintoiselta.

Älä Dinho laita mun kuvia nettiin saatana....

Ne on meidän salaisuuksia...

Niin moni sanoo...

mutta mä kohta repeen, kun kaikki haluu palasen...
vaikka onhan musta monelle...
:D

niin taas mä aina sanon..... muija vaan ei tykkää.....

Huomenta.

ei ne naiset ymmärräkkään mitään.. siks ei kannatakkaan oikeeta suhdetta ees alottaa :D
veltosta velttoon ja bokserit jalassa pimeässä rappuun..
Ja ei siihen rappuun mikä kuvittelet.

Helppohan se on sun sanoo :D
sua ei oo rengastettu...

Mä joudun tyytyyn vaan täällä virtuaaliseen pimeään rappuun...

;)

miks annoit tehdä semmoisen julmuuden itsellesi? :eek: Mä kerran olin samassa ansassa mut sit vapaus koitui kohtalokseni, kiitän vieläkin fortunaa siitä.
Mut siinäkin on hyvät puolensa, pakko myöntää. Seksi on säännöllistä, vaikka olisi harvempaa.
Ei tarvii selitellä mitään. Ja siinä ne sit olikin :D
No eikai sentään..

Mä haluisin kihloihin. Haluun sellasen miehen joka on hyvä sängyssä, keittää sopivan vahvaa kahvia, arvostaa merkkitavaroita ja halailee mua aamulla ainakin vartin ennen kuin nousee ylös sängystä.
Semmosta jaksaisin ehkä kattoakin ja kihloissa vois olla kivaa.

Mä haluisin kihloihin. Haluun sellasen miehen joka on hyvä sängyssä, keittää sopivan vahvaa kahvia, arvostaa merkkitavaroita ja halailee mua aamulla ainakin vartin ennen kuin nousee ylös sängystä.
Semmosta jaksaisin ehkä kattoakin ja kihloissa vois olla kivaa.

miten se mitään muuttaa? Sul hilluu joku kilu sormessa, mut thats it.

Oon seurannu turhan montaa kaveria jotka muuttaa yhteen tai menee kihloihin sillon ku suhteessa on jotain viturallaan, ja sillä yritetään peitellä sitä.
Mitä monet ei ymmärrä et kihlat on lupaus avioliitosta.

Siin olis se fiilis. Se, että tolla on nyt MUN hilu sormessa, mikä tarkottaa sitä että se on MUN oma. Tietty sen miehen pitäis sit olla sellanen, kenet oikeasti haluaa omakseen.
Uskonnottomana ihmisenä en jaksa sanoa juuta enkä jaata avioliittoon.

mut sitähän kihlat tarkottaa. Ja naimisiinmeno on kans yks instituutti mitä mä en täysin ymmärrä. Kyl mä nyt periaatteessa idean ymmärrän mut silti..

Ei tarkota, ainakaan en itse tulkitse sitä niin :)

Vaihdoin 4D:t Amelieen. Olin jo unohtanut miten paljon tykkään tästä leffasta.

Miksi on pakko määritellä väkisin jotain, mikä ei ole edes virallinen sitoutumus?
Lakihan ei (muistaakseni) tunnusta kihloja, joten niillä ei ole mitään oikeaa, kiveen hakattua tarkoitusta.

Mä en oo kosinu ketään, enkä oo varmaks suostunut kosintaan.
Pidän vaan sormusta, kun muuten mä oisin niin ahdistunut naisten lähentelyistä...
tää rinkula vähentää ne varmaan puoleen, mut silti vituttaa, kun hakee baaripöydästä bissee tiskiltä, niin siinä välissä joutuu kolmen naisen kanssa väitteleen, miks mä en oo menossa niille yöks...

:D

Kyllä miehen kans ois helppo elää...

Kihloista:

Lupaus avioliitosta. En tule menemään kihloihin "huvin vuoksi" ja siksi että ollaanpa nyt kihloissa, sama se on olla ilmankin, ne on vain sormukset. Okei, näkyvä merkki sinänsä että toinen olisi toisen, mutta oikeastihan ketään ei voi omistaa.

Kosinta = kihlaus = häät 1-2v sisään eli heti sitä avioitumista suunnitellaan sitten tosissaan.

Mä oon ollut kyllä kihloissa eksän kanssa jonka kanssa seurustelin 10 vuotta. Oltiin ensin 4vuotta yhdessä ennenkuin mentiin kihloihin, mutta sen jälkeen se olikin vain sitä "kihloissa olemista" seuraavat 6 vuotta.

Enää en samaan ryhtyis... kihlasormuksen jos sormeen heitän niin samalla varataan hääpäivä. Se on vissi se.

Mikäs hiton WTF aihe tää muuten on? Liian asiapitoista. Argh.

Back
Ylös Bottom