Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://www.tv-links.cc

Kyseinen sivu on auki. Sanokaas joku hyvä (koht uusi) leffa mikä kantsis kattoo tänä yönä

Edit. Katottiin aikoinaan uinu uinu lemmikkini yökoulussa ala-asteella. Tosin kattominen loppu aika lyhyeen kun opettaja näki minuutin kyseisestä leffasta. Wonder why :)

Nyt lähti X-men:the last stand. Toivottavasti ei oo ihan kuraa

Petri Nygårdia lainaten: titityy päässä kukkuu, oon kohonesteessä en voi hukkuu...

eli toisinsanoen, otin vähän kuplajuomaa kaverin kanssa, kävin baarissa ja nyt ei nukuta.

Ps. kainalopaikka tervetullut. vapaaehtosia, anyone? :D

Mäkin olin paaris, mut ilman kuplajuomaa, joutu evakuoimaan ravintolanki ekaa kertaa.

"warning, this is not a drill, i repeat this is not a drill"

Käyks virtuaalikainalo?

Mäkin olin paaris, mut ilman kuplajuomaa, joutu evakuoimaan ravintolanki ekaa kertaa.

"warning, this is not a drill, i repeat this is not a drill"

Käyks virtuaalikainalo?

Ei oltu samas paaris kyl :D Tai vaik ois evakuoitu ni mä en ois kyl lähteny ku kantamalla jos ois soinu hyvä piisi sil hetkel :D

Edit: virtuaalikainalosta ei oo kyl kauheesti iloa :( nyt tarvis ihan konkreettista kosketusta...

Back
Ylös Bottom