Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

wat

mun äitikään ei katto tota

Hahahah, katoin itseasiassa just ton maailman pienin penis 4D:n joku tunti sitten :D :D Vähän se oli kyllä pieni :wtf:

Se kyllä oli :wtf: Sen jälkeen oli kyllä oikein sonni olo :evil:

Ja varmaan se nainen käytti sitte vibraattoria? Luulisin..

Joo, mutta ei vastuuntuntoiset aikuiset. Niiden täytyy huomenna herätä skarppina 8 aikaan ja alottaa päivä ja vittuuntua kun ei ikinä tapahdu mitään mukavaa:D

Oot nyt poika ymmärtänyt tän jutun ihan väärin :D Kyllä ne aikuisetkin viikonloppuna aina villiintyy. Ja niillähän on keski-iän kriisit ja kaikki.

Oot nyt poika ymmärtänyt tän jutun ihan väärin :D Kyllä ne aikuisetkin viikonloppuna aina villiintyy. Ja niillähän on keski-iän kriisit ja kaikki.

Niillä on kriisejä just sen takia kun ne ei ole villiintynyt, jos on niin ei tarpeeksi:D

Se kyllä oli :wtf: Sen jälkeen oli kyllä oikein sonni olo :evil:

Ja varmaan se nainen käytti sitte vibraattoria? Luulisin..

Se nainen RAKASTI sitä miestä hei. Rakkaus ei mittaa peniksiä.

dimmu on the king

Se nainen RAKASTI sitä miestä hei. Rakkaus ei mittaa peniksiä.
Höpönpöpönpöppöö, sanois Ismokin.

Itse diggaan kanssa, tosin en enään paljon kuuntele.

Joo vähän kausiluontoista mullakin, ihan kaiken musiikin suhteen oikeastaan :D
Toi one in a million on vaan niin erityinen, koska siihen liittyy kauniita ajatuksia siltä ajalta kun olin nuori, viaton ja vasta kotoa pois muuttanut tyttönen :)

Mesessä 10 henkilö onlinessä, 80 offlinessä. Ei vissiin pahemmin ihmisiä kiinnosta datailla perjantaina?

Gunnarit rocks. :rock: Sain kerran järjettömän määrän pisteitä kun pimputin pianolla pätkän
tätä biisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=siBoLc9vxac

ja eräs todella kova Gunnari-fanityttö sattui kuulemaan sen :D

Grrrau, pointsit olisit saanu täältäkin! :D Toikin aika legenda :haart:
Mun lempibiiseistä oikeastaan varmaan 70% on jotain herkkistelyjä. Tänään soitin sairaalassa Imogen Heapia ja se ärsyttävä mummokin kehu että ihanan rauhallista musiikkia :D
http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4

Grrrau, pointsit olisit saanu täältäkin! :D Toikin aika legenda :haart:
Mun lempibiiseistä oikeastaan varmaan 70% on jotain herkkistelyjä. Tänään soitin sairaalassa Imogen Heapia ja se ärsyttävä mummokin kehu että ihanan rauhallista musiikkia :D
http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4

No niin ja nyt sä sen sanot, mä oisin voinu tulla piristämään sun sairaalamakoilua ja pimputtelemaan sinne :D Itekin tykkään välillä kuunnella tollasia lässyn lää-biisejä :nolo: Van Halenin Love Walks In, Mötikän You Are All I Need... Ihan hyvää vastapainoa välillä sille salimätölle :D

Sä alat olla niitten mummojen suosiossa, kohta te otatte yhdessä kaljaa siellä :kippis1:

Back
Ylös Bottom