Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mut mä kirjotan puhekiältä kun se on ainoo kieli mitä osaan...

Mä olin Columbu vaan taas niin hidas, että viittasin muistaakseni johonkin toiseen juttuun...

mut toi on ihan hyvä... :D

Miksi vapaapäivinä ei koskaan saa mitään aikaiseksi? Vaikka just silloin kun on vapaata, pitäis yrittää ehtiä tehdä kaikki rästiin jääneet tehtävät/velvollisuudet.

no kun sillon ei vaan jaksa...

tai ei "muista"

En tiedä kumpi on pahempi: tuhlata vapaa-aikansa Pakkiksella vai käyttää arvokasta työaikaa foorumin selailuun. Ilman tätä sivustoa ehtis tehdä niin paljon enemmän. Ja jos vanhemmat/kaverit/tyttöystävä sais tietää mun nickin ja lukis mun kaikki viestit, mun elämä olis ohi.

tuhlata vapaa-aika tietysti...
mikä on arvokas työaika..?

Meen luolaan,.....

tää on niin hiljanen

I ate the spoon...

mitäs johtaja?

olikkona yksin saunomasasasasasasasasas?

Laitoin just herätyksen klo 14:05, sit meen suihkuun ja alan tehdä juttuja! Pakkis menee kiinni ja läppäri lentää ikkunasta ulos!

hurja mies......
ja fuhrer kans... pthyii...

Mitäs tässä... käteen vetämässä...

Jumalauta kun sataa. Justiisa ois ollu tarkotus lähtee tykittämää.

Saa...'

tulkaa kaikki vaan tykittään... katotaan kellä lentää pisimmälle....

mä oon kyllä aika kova ja kovana.... täytyy varottaa...

Mitäs itse Furu?

huh, mul on semmonen tykki et sun kannattaa päällystää kaikki pilalle menevä jollain..

E: ja mä kyl uskon et oot aika kovana.. oonhan mä sun videoita nähny..

WATTÖFAK

mä en tiedä oonko mä lintu vai kala.

juhannukset on rankkoja, varsinkin jos ne venyy 5 päivän mittaseks.:urjo:

tähä tilanteeseen sopii hyvin Lord Est - Häh Tä? biisi. lähti just sopivasti soimaan.

Protein fart.

Niis videois on käytetty vielä pienentävää linssiä...
Kun ne naiset oli oikeesti niin isoja...
vai puhuiksä niistä animal-leffoista...

niitä mä en kommentoi..... :D

Vois pyytää MEEtä mittanaiseks sitten ja mennä yhdessä vaikka taas saunaan. Sit se vois vähän kokata meille, kun löhöillään sohvalla, keräten voimia illan seksisessioon...

Ei kai Fuhrer oo saanut naista..? Tuskin sentään.. Kaveri on nähnyt vaan jotain märkää fantasia-unta.

jos nyt totta puhutaan.. kahta parin päivän sisään.. aika :david: olo..

Niis videois on käytetty vielä pienentävää linssiä...
Kun ne naiset oli oikeesti niin isoja...
vai puhuiksä niistä animal-leffoista...

niitä mä en kommentoi.....

Vois pyytää MEEtä mittanaiseks sitten ja mennä yhdessä vaikka taas saunaan. Sit se vois vähän kokata meille, kun löhöillään sohvalla, keräten voimia illan seksisessioon...

Anteeks, unohdin et eläimist ei puhuta..
Ja toi oli hyvä idea, kerrankin pääsis nainen oikeeseen käyttöön. Pitää vaan mittaa remmi et se ylettyy keittiöstä olkkariin..

Back
Ylös Bottom