Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohne Dich on hyvä biisi ja video täydentää sitä loistavasti.

Kerhopervoilu jatkuu, kunhan inspiraatio iskee.

edit: Typerä ja mauton tuo videon loppu. Miksi on noin raiskattu hyvä musiikkivideo lisäämällä sinne "oma kädenjälki"?

Oon pari kertaa tuonut munankipeitä naisia tänne siivoamaan mun puolesta, ja sit jättänyt ne ilman palkintoa. Hähhähhäää... Useammin ovat kuitenkin saaneet palkintonsa :D

Stander vain kadehtii Prayeria kun on päättänyt pakottaa itsensä elämään raejuustolla ja kalanmaksaöljyllä.. ;)

Turpa kiinni stonderi:D
Etkö ole vielä saanut päivittäistä Tiibetiläisen mäntyjäniksen papanoissa pyöritettyä kermavoisuklaabanaani kroisanttia käärittynä ugandalaisten liito-oravien yhteenommeltuihin esinahkoihin vai mikä kiristää? :lol2:

:D

Se varmaan höyrygrillas niitä hunajassa kostutetussa banaaninlehdissä ja ne pikkasen pehmes liikaa...

Kyllä Tamperelainen Aziz kebab maistuu kahden promillen kännissä maailman parhaalle.....

Toi sun sigus Columbu kyllä loukkaa meidän Stondista vähän liian paljon...
:D

varsinkin, kun toi mun heitto on irroitettu asiayhteydestään...

mut on se silti niin kova...

:lol2:

Back
Ylös Bottom