Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin viime yönä todella erikoisia unia.
Uni #1: Katselin selkääni peilistä ja se oli hirvittävän karvainen. Säikähdin kovasti ja jostain syystä mua vitutti tosi paljon.
Uni #2: Olin Saksassa ajelemassa perheen kanssa. Nukahdin rattiin, mutta pääsin silti ajamaan satojen kilometrien matkan, kunnes tulin kaupungin portille, missä aloin hutiloida. Selvisin kuitenkin autoa kolhimatta kaupunkiin ja parkkipaikalle.
Uni #3: Tää oli kaikista pimein uni. Stander oli ryöstänyt André Stander -tyyliin pankista miljoonia euroja ja antoi rahat mulle, eli Columbulle. Janpa, joka oli jotenkin juonessa mukana, antoi mut ilmi ja kertoi mun henkilöllisyyden lehdille. Kuulin sitten joltain kaverilta, että lehdessä oli mun nimi ja luin itsekin artikkelin epäuskon ja epätoivon vallatessa mut hitaasti. Sitten heräsin.
Eikö teil ole duunia?
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Ai ai, jos ei tarvis tehdä töitä..Duuni on Jumalan vitsaus ihmiskunnalle...
Maidon hinta nousee 2e/l
Kun olut on edullisempaa, niin siirrymme olueen vakikäyttöön:whip:
Sivistä itseäsi ja katso uutisia (edes välilllä)No mitä vittua?:D:D
Ei enää sateenkaari?Moro. Otin uuden avan, hieno ava

No tänäänhän ilmoitettiin uutisissa (vai oisko ollut taloousuutisissa), että maidon hinta nousee ensvuoteen mennessä 2e/litraKyllä mä niitä luen, välillä...:jahas:
Ehrmannin hintakin nousee sitten...OMFG!
:jahas::itku: , ton luulis riittävän ilmaisemaan mielipidettäni + OMFG, JUMALA RANKAISEE MEITÄ :itku:tuliTuleeko jollekkin muulle tämän biisin alusta mieleen Easy livinin alku?