Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin viime yönä todella erikoisia unia.

Uni #1: Katselin selkääni peilistä ja se oli hirvittävän karvainen. Säikähdin kovasti ja jostain syystä mua vitutti tosi paljon.

Uni #2: Olin Saksassa ajelemassa perheen kanssa. Nukahdin rattiin, mutta pääsin silti ajamaan satojen kilometrien matkan, kunnes tulin kaupungin portille, missä aloin hutiloida. Selvisin kuitenkin autoa kolhimatta kaupunkiin ja parkkipaikalle.

Uni #3: Tää oli kaikista pimein uni. Stander oli ryöstänyt André Stander -tyyliin pankista miljoonia euroja ja antoi rahat mulle, eli Columbulle. Janpa, joka oli jotenkin juonessa mukana, antoi mut ilmi ja kertoi mun henkilöllisyyden lehdille. Kuulin sitten joltain kaverilta, että lehdessä oli mun nimi ja luin itsekin artikkelin epäuskon ja epätoivon vallatessa mut hitaasti. Sitten heräsin.

Hihiih, I'm the good guy.

Maidon hinta nousee 2e/l:eek:
Kun olut on edullisempaa, niin siirrymme olueen vakikäyttöön:whip:

No mitä vittua?:D:D

Moro. Otin uuden avan, hieno ava

Kyllä mä niitä luen, välillä...:jahas:

Samalla varmaan heran ja kaseiininkin hinta nousee, suomen polittiikka toimii. Hyvä kommarit kiitos teille vitun porvari kansanedustajille jotka ei tajua normi työväestön eduista vittuakaan.

Vitun elämä räjäyttäkää koko maailma

End of teiniangst.

Moro. Otin uuden avan, hieno ava
Ei enää sateenkaari?:eek:
Kyllä mä niitä luen, välillä...:jahas:
No tänäänhän ilmoitettiin uutisissa (vai oisko ollut taloousuutisissa), että maidon hinta nousee ensvuoteen mennessä 2e/litra

Edit: eiköhän tää maapallo rähähdä ilman MEIDÄN räjäyttämistä, kyllä joku dorka sen vielä päähän saa..

Tuleeko jollekkin muulle tämän biisin alusta mieleen Easy livinin alku?

Back
Ylös Bottom