Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt painuvat silmät väkisin kiinni.. Taitaa pakkistelut jäädä tältä illalta..

Saunaan tekis mieli. Viimeks käynyt joskus pari viikkoa sitten.

Oon Jonzi kade sulle. Usko tai älä.

Uskon :D Onneksi serkku tulee laudantaina niin joku ajaa minun puolesta traktorilla :D se on niin veemäistä hommaa ;s
Onneksi ei oo ketään naikkosta ettei pidä pelätä pettämistä eikä tule myöskään puhelin laskua :dance:

Jooh tylsää on kuuntelen viel pari biisii ja nukkumaan :) Cascada - What Hurts The Most :) Kuunnelkaa!!! Öitä

Kaliforniassa kasvaa kolmekymmenmetrisiä. Niillä kelpaa korppien kuiskutella tuulta vasten. Kertaakaan ei ole manne toista mannea huomauttanut autolla ajosta. Muistakaa käyttää istuimissanne olevia säätimiä. Jos kuulee viestin, saa sen varmasti kiinni. Hyvin todennäköistä on se, että yhdessä on varmempi olla jo tiedon säilömisenkin kannalta. Jos ei äly itsellä riitä, menee se yli ja toisen on pakattava se. Seireenit laulaa biitsillä, eikä ketään kiinnosta.

Mietin tossa että ottaisko Mike huumorilla jos tonne "Iljettävät otukset"-keskusteluun pistäisi Miken kuvan :D

Mulla ei siis todellakaan ole mitään Mikeä vastaan, mietin vain..

Miks nää mun päivät menee tällai... Töistä kotiin ja nukahdin samantien, heräsin joskus 20-21 välis ja nyt saa taas valvoo pitkälle.

Back
Ylös Bottom