Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks nää mun päivät menee tällai... Töistä kotiin ja nukahdin samantien, heräsin joskus 20-21 välis ja nyt saa taas valvoo pitkälle.

Ittellä vähän sama vika paitsi, että heräilin tossa puoli tuntia sitten ja nyt ei oo enää nukkumisesta toivookaan tän yön aikana.

Meniskö sitä kuudelta reenaan (kun sali aukeaa) ja näin valvois koko yön, vai menis nukkuun ja reenaan illemmalla?

Taitaa mennä koko yö tällä kertaa.

Menitkö...

Mäkin olin ja ajattelin sua...

Mitäs muut?

kuulostaa normaalille...
Vispaat vaan kahen tunnin välein ja syöt kahen tunnin välein...
Katot leffoja väliajan...

Tänään on sekin ongelma, ettei oikein kykene menemään ulos lenkillekään, kun jalat on jo liikaa rasittunu tuossa juoksussa. Pitää kuitenkin jotain keksiä...

se on niitä päiviä, kun saa maata vaan koko päivän sängyssä tekemättä mitään...
Parasta...
Parempaa kuin seksi...

Vittu tuo Radio Sadan haastattelijamuija on dorka. Osa noista kysymyksistä, joita se äsken esitti Jarkko Mäkiselle, on just ammattitaidottoman pässin keksimiä. Joku muu ne sille on varmaankin keksiny, mutta miettis itsekin, mitä kyselee. Kunnioittaako muut sua, kun kävelet tuolla, että ne väistelee sua ja antaa tilaa? Siis whattafuck? Minkä värinen vyö sulla on? Mitä väliä, kun silläkin on omat tasonsa vielä.

Lähinnä ärsyttää tuommoset haastattelut...

Multakin kysellään samoja juttuja kadulla...

Yleensä tyydyn vetään niiltä vaan legot kurkkuun ja jatkan matkaa...

Mites mummonnussijan päivä on menny?

Sivu 666. Nyt pentagrammit ja karitsanveret kehiin pojat, Lusse tulee.

No, ei mun päivässä mitään fantsua ole...Kohta kuiteski kauppaan ja sillai. Sitten vois lähtee vaikka kävelylle, kun ei sätkyraajat kestä enempää just nyt.

Sä voit tulla meidän saunaan.......................
Siellä on kaikkia kivoja saunaleikkejä............

Sä oisit vaan vähän liian iso meille...
Tai just hyvä, riittäis kaikille lihaa............

Siellä vois olla tosi kuuma, vaikkei heitettäs paljoo löylyä...

wtf?

tää ketju on myrkyttäny mun mielen.........

Back
Ylös Bottom